متاسفانه، بیشتر تجارت ها (مخصوصا آن هایی که معروف هستند)، فروش را به صورت یک فرآیند "قانع کردن”، "ترغیب کردن” تعریف می کنند که احتمالا به معنای قانع کردن مشتریان و متقاعد کردن آنهاست. مشتریان، از افرادی که به آن ها اعتماد ندارند خرید نمی کنند. تعجبی ندارد که بسیاری از افراد، زمانی که کسی قصد فروش چیزی به آن ها را دارد، مانع می شوند. خوشبختانه، ایجاد اعتماد در روابط تجاری آسان است.

در اینجا به برخی از قوانین به منظور ایجاد اعتماد در روابط تجاری اشاره می کنیم:

1- خودتان باشید.

هر فردی در دنیا از تجارب ناخوشایندی در ارتباط با فروشندگان برخوردار است و بسیاری از افراد زمانی که در یک موقعیت خرید و فروش قرار می گیرند ، به دلیل ترس از فریب خوردن، از این موقعیت فرار می کنند. بنابراین، به جای رفتار کردن و عمل کردن مانند یک فروشنده، سعی کنید مانند زمانی که یکی از همکاران خود را ملاقات می کنید، رفتار کنید.

2- برای روابط خود ارزش قائل شوید.

اگر می خواهید تا افرادی که در اطراف شما هستند برای ارتباطی که با شما دارند ارزش قائل شوند، باید باور داشته باشید که ایجاد روابط از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین باید بر پایه ی این اعتقاد عمل کنید که شما صادقانه از ویژگی های ارزشمندی برخوردارید که تمایل دارید آن را در اختیار رابطه ی خود قرار دهید.


تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته

article_image_one_627.jpg

3- در مورد افراد دیگر کنجکاو باشید.

معمولا افراد به کسانی توجه می کنند، که به آنها علاقه نشان دهند. داشتن حس کنجکاوی نسبت به افراد به عنوان یکی از عوامل حیاتی در ایجاد رابطه محسوب می شود. ایجاد کشش دائمی در دیگران نسبت به خود، فرصت یاد گرفتن چیزهای جدید و ایجاد روابط جدید را در اختیار شما قرار می دهد.

4- ثابت قدم باشید.

توانایی یک مشتری برای اعتماد به شما بستگی به این مسئله دارد که شما بتوانید به مشتری خود نشان دهید که رفتار شما در طول زمان، پایدار و ماندگار باقی می ماند. زمانی که یک مشتری بتواند به پیش بینی رفتار شما بپردازد، احتمال بیشتری دارد که به شما اعتماد کند.

5- در جستجوی حقیقت باشید.

اعتماد زمانی به وجود می آید که شما به روشی فروش خود را انجام دهید که به مشتری کمک کرده باشید. بنابراین درخواست کمک کردن را مطرح کنید تا بتوانید به کشف مواردی بپردازید که می توانید در آن زمینه ها در کنار یکدیگر کار کنید.

6- از ذهنی باز برخوردار باشید.

اگر شما مطلقا مشتری خود را متقاعد کنید که به محصول شما احتیاج دارد، در این صورت او احساس می کند که شما از ذهنی بسته برخوردارید. در عوض، اگر مشتری به این نکته اشاره کرد که در جای دیگر از خدمات بهتری برخوردار می شود، با ذهنی باز با موضوع برخورد کنید. در مقابل، مشتری احساس می کند که شما واقعا، بهترین را برای او می خواهید.

7- یک مکالمه ی واقعی داشته باشید.

هر ملاقاتی باید از گفتگو و مکالمه حقیقی برخوردار باشد، و این مکالمه نباید تنها به چرب زبانی جهت فروش محصولات اختصاص داده شود. حداقل بخشی از ملاقات خود با مشتریان را به گوش دادن به او اختصاص دهید. و مطمئن شوید که به ایجاد یک مکالمه ی مفصل می پردازید و در مورد مسائل کاری و تجاری مهم صحبت می کنید.

8- حرفه ای باشید.

مشتریان تمایل دارند به افرادی اعتماد کنند که در مورد آن چه که انجام می دهند جدی هستند، و تمایل دارند تا زمانی را به منظور دست یافتن به درک عمیق از حرفه ی خود اختصاص دهند. هر روز، زمان بیشتری را به منظور یادگیری بیشتر در مورد مشتریان خود، چالش ها و صنعت مدنظر آنها اختصاص دهید.

9- صداقت و یکپارچگی واقعی خود را نشان دهید.

موضع خود را حفظ کنید، حتی اگر برای مشتری شما یا تجارت شما محبوب نباشد. لازم نیست متخاصمانه رفتار کنید، اما از این توانایی برخوردار باشید تا بر اساس آن چه که می دانید درست است تصمیم بگیرید. و نکته ی مهم دیگر این که: هیچ وقت برای آن چه که نمی توانید انجام دهید، قول ندهید. نیازی به گفتن نیست که جلب اعتماد، تنها بخشی از این معادله است. شما باید محصولی داشته باشید که مشتریان آن را بخواهند و به آن نیاز داشته باشند. شما باید توانایی این را داشته باشید که به مشتریان خود نشان دهید، برای آن ها ارزش قائل هستید و برای رفع مشکلات آن ها تلاش می کنید. در نهایت، اگر موفق به جلب اعتماد مشتری خود نشوید، آن ها از فرد دیگری خرید می کنند که به او اعتماد داشته باشند حتی اگر پیشنهاد ارائه داده شده به آن ها، به اندازه ی کافی خوب نباشد.

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته   


[ بازدید : 1 ]

ورود

شناسه :
رمز :



ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

زمانی که اینستاگرام آغاز به کار کرد، تنها برای ارسال پست های شخصی کاربرد داشت. کلمه Marketing (بازاریابی) را در اینستاگرام جستجو کنید. از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد. زمانی که می خواهید استراتژی بازاریابی تان را ایجاد کنید، این پلتفرم عالی را فراموش نکنید. ارزش بازاریابی نداشت و برای اهداف بازاریابی استفاده نمی شد. به همین دلیل است که شما باید بدانید که چگونه می توان از اینستاگرام به منظور بازاریابی استفاده کرد.

با این حال، اینستاگرام در سال های اخیر نشان داده که پلتفرم کارآمدی برای بازاریاب هست. شما مخاطبین جدیدی دارید و به شیوه ای که دوست دارند بازاریابی می کنید: بصری (عکس) و پیامی کوتاه امروز استفاده از اینستاگرام توسط شرکت ها افزایش یافته است. اینستاگرام میلیون ها کاربر دارد. این پلتفرم به موقعیتی مناسب برای برندها تبدیل شده است تا پیام های سریع و عکس های شان را به مخاطبین شان بدهند. در این جا پنج روش برای استفاده از اینستاگرام برای دستیابی به اهداف بازاریابی ذکر شده است.

1- از اینستاگرام استفاده کنید تا مخاطبین بیشتری به دست آورید

اینستاگرم هم در سیستم عامل اندروید و هم در iOS موجود است، اما اکنون بازاریاب ها این موقعیت را دارند که در دستگاه های دیگری نیز از اینستاگرام استفاده کنند. کاربران منتظر بودند که اینستاگرام علاوه بر اپلیکیشن به صورت وب سایت نیز ظاهر شود. عکس های اینستاگرام نمایش بهتری از شرکت تان به مخاطب عرضه می کند. از این وسیله استفاده کنید تا از طریق عکس داستان برند شرکت تان را به مخاطبان عرضه کنید. مشاهده شما از این طریق برای همه آسان تر خواهد بود. شما می توانید از این وسیله برای تبلیغ هر آنچه که شرکت تان در حال انجام آن است، استفاده کنید (محصولات/ خدمات، کارمندان، مشتریان، کنفرانس ها). البته باید بین عکس های جالب و عکس های کاری تعادل ایجاد کنید. می توانید از عکس هایی استفاده کنید که مخاطبین را به سابت بکشاند، یا عکس هایی از کارمندان در حال کار و توضیح این که آن ها چه کاری برای شرکت و مشتریان انجام می دهند. باید استراتژی خاصی برای حساب اینستاگرام خود داشته باشید. زمانی که تمام این عکس های در یک صفحه کنار هم قرار داده می شوند، چه جلوه ای خواهد داشت؟طراحی پورتال

article_image_one_440.jpg

2- مسابقات اینستاگرامی ایجاد کنید

اینستاگرام واقعا پلتفرم محبوبی برای راه اندازی مسابقات عکس است. ایجاد چنین مسابقه ای در اینستاگرام کار آسانی ست. شرکت ها می توانند به آسانی از کاربران خود بخواهند که از هشتگ خاصی در زیر عکس های شان استفاده کنند تا در مسابقه شرکت کرده باشند. به آسانی می توانید در میان عکس ها جستجو کنید و از دیگران بخواهید که به عکس های محبوب شان رای دهند. سپس برنده ها را انتخاب کنید. اگر شرکت مسافرتی دارید می توانید مسابقه ای با هشتگ ماجراجویی ایجاد کنید. در این مسابقه از مردم می خواهید که در وهله اول شما را در اینستاگرام فالو کنند و سپس هر عکس را که مرتبط با ماجراجویی است، با این هشتگ ارسال کنند. این عکس می تواند هر ماجراجویی در زندگی و در طول تجربه های مسافرتی آنان باشد. طراحی سایت وردپرس     
می توانید در سه روز به صورت تصادفی یک نفر را برنده اعلام کنید و به او برای مسافرت تخفیفی بدهید. مسابقات اینستاگرام بدین منظور راه اندازی می شوند که به طرفداران تان اعلام کنید که چرا باید شما را دنبال کنند. این کار برای تاثیرگذاری و تعهد مردم عالی است.

3- به دنبال کنندگان تان کدهای جایزه بدهید

شما باید بدانید که مخاطبان تان چه چیزی می خواهند و از چه چیزی استفاده می کنند. این موضوع به شما کمک می کند تا آن ها را حفظ کنید. به این موضوع فکر کنید که شما چه چیزی از مخاطبان تان و اطلاعات مردم شناختی آن ها می دانید. درنظر داشته باشید زمانی که می خواهید برنامه ریزی کنید، تقویمی نیز برای ایجاد محتوای اینستاگرام نیز در نظر داشته باشید. این روشی ست که کسب و کارها دنبال کنندگان شان را در دیگر پلتفرم های رسانه اجتماعی، از جمله اینستاگرام حفظ می کنند. زمانی که عکسی ارسال می کنید، به این فکر کنید که چه چیزی توجه مخاطب را جلب کرده و باعث می شود که باز هم باری دیدن بقیه عکس ها و خواندن توضیحات پاداش دهید. این پاداش می تواند مسابقاتی داشته باشد که شامل تخفیف و کدهای جایزه می شود. طراحی سایت شرکتی

به عنوان مثال، یکی از پیج های موفق یک صفحه فروش پیراهن است که بیش از 473000 فالوئر دارد. آن ها اغلب عکس لباس ها، لوازم جانبی و حتی خریداران را روی صفحه قرار می دهند. آن ها با قرار دادن کدهای جایزه در برخی از پست های شان مخاطبان را کاملا فعال ساخته اند. این موضوع باعث بالاماندن تعداد فالوئرها شده است. همچنین تعداد نظرات و لایک های هر پست به چندین هزار می رسد. شما باید کدهای جایزه ای را به کمپین تبلیغاتی تان اضافه کنید.

4- به مشتریان خود ارزش ویژه ای بدهید

از اینستاگرام برای گرفتن عکس مشتریان و نشان دادن استفاده آن ها از محصولات خود استفاده کنید. مشتریان حامیان عالی برند شما هستند و روشی عالی برای معرفی شما از طریق دیدگاه فردی خارج از شرکت محسوب می شوند. در حالی که صدها یا هزاران نقد و بررسی از شرکت، محصولات یا خدمات شما در اینترنت وجود دارد، منصفانه خواهد بود اگر می شد چند بررسی از مشتریان تان نیز به صورت آن لاین وجود داشته باشد. شما می توانید با پررنگ نشان دادن تجربه های مشتریان ارزش های برنتان را به نمایش بکشید. از اینستاگرام برای خاص شدن مشتریان استفاده کنید تا ارتباطی را که با مخاطبان تان دارید آسانتر کنید و بهبود ببخشید.

5- علاقه مردمی بیشتری نسبت به همایش ها ایجاد کنید

هدف اصلی هر همایش یا برنامه ای جذب مردم برای معرفی محصول یا خدمات تان به آن هاست. شما از این طریق می خواهید آن ها را به مشتری بدل کنید. اینستاگرام می تواند به این مساله کمک کند و جلوه و مکانی برای این همایش فراهم کند. بیشتر کنفرانس ها از هشتگی استفاده می کنند تا شرکت کنندگان بتواننید در اینستاگرام آن را فالو کنند و دیگران نیز از آنچه در جریان است، مطلع شوند. با افزودن اینستاگرام به برنامه تبلیغاتی همایش تان می توانید افراد بیشتری را جذب کنید، غرفه شلوغ تری داشته باشید و تعهد مخاطبان نسبت به شرکت تان را افزایش دهید. اگر از هشتگ آن کنفرانس به خصوص استفاده کنید، مخاطبین عکس های اینستاگرامی شما را می بینند و با سرعت بیشتری می توانند غرفه تان را پیدا کنند. این ویژگی در کنفرانس های کوچک و بزرگ سبب می شود که جلوه بیشتری نسبت به بقیه داشته باشید. زمانی که در مورد استراتژی تبلیغاتی یک همایش فکر می کنید، از شماره غرفه تان استفاده کنید. در هر پستی که ارسال می کنید شماره غرفه را بنویسید و پیدا کردن آن را تسهیل کنید. این یعنی وقتی شما پستی در شبکه های اجتماعی قرار می دهید، پیدا کردن غرفه را برای شرکت کنندگان تا جای ممکن آسان کنید (و اگر امکان داشت آدرس را به صورت بصری و به وسیله یک عکس برای مخاطبان قرار دهید).ساخت سایت        

بیاموزید که چگونه از اینستاگرام به عنوان یک بازار بازاریابی استفاده کنید. در سال گذشته ثابت شده است که اینستاگرام برای تجارت های شرکت با شرکت (B2B) و شرکت با مشتری (B2C) ابزار فوق العاده ارزشمندی ست. شما باید به غیر از اهداف تبلیغاتی در زمان همایش ها از اینستاگرام برای بازاریابی و از آن مهم تر، برای ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده کنید. مشتریان خواستار ارتباطی شخصی، متعهدانه و قابل دسترسی با برند هستند. اینستاگرم به برند اجازه چنین کاری را می دهد. با ورود به سایت اینستاگرام آن را دانلود و شروع کنید به ایجاد ارتباط با افراد و شرکت های دیگر در صنعت خودتان.

 


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

سخنوری چه تاثیری در زندگی شخصی و کاری ما خواهد داشت؟ چرا باید فنون سخنوری را بیاموزیم؟ چرا باید از مهارت های بالایی در سخنوری برخوردار باشیم؟ پاسخ همه این سوالات را در این مقاله توضیح خواهیم داد. خوب سخن گفتن در جمع می تواند باعث ایجاد ارزش و ارتقاء جایگاه ما باشد. کسی که از مهارت های سخنوری خوبی برخوردار است، دیگران بیشتر به او بها داده و سخنان وی را راحت تر قبول خواهند نمود.

مهارت سخنوری می تواند شما را به اندازه هر استعداد دیگری که قادرید آن را شکوفا سازید در کسب ترفیع بیشتر و سریع تر یاری رساند. از طرفی، تنها راهی که می توانید مهارت خود را درباره زمینه ای خاص نشان دهید، بیان نظرات و عقایدتان به صورت کاملاً حرفه ای و آشکار است. شما در صورتی که از بهترین توانمندی برخوردار باشید اما نتوانید استعداد و مهارت خود را به بهترین شکل معرفی و نمایش دهید، به جایگاه اصلی و ارزشمند خود دست نخواهید یافت.

در ذیل به اختصار فنون سخنوری را خدمتتان بیان می کنیم:

1- وضوح کلام در سخنوری

وضوح یا شفافیت کلام در سخنوری باعث درک بهتر مباحث از جانب شنونده می شود. شفافیت کلام، خود متشکل از مهارت هایی نظیر: بلندی و تناژ مناسب صدا، تلفظ صحیح و کلمه به کلمه و سرعت مناسب می باشد.


 انواع دوربین مداربسته   دوربین هایک ویژن

2- تلفظ

ادای درست کلمات از اصول ابتدایی هر سخنرانی است.

3- کامل حرف زدن

در این مهارت شما باید اصطلاحاً با دهانی کاملاً باز، به تلفظ حرف به حرف هر کلمه، همراه با تاکید مناسب بپردازید.

4- بلندی و تناژ مناسب صدا

بلندی کلامتان باید به حدی باشد که تک تک حضار به خوبی متوجه کلامتان شوند. تناژ مناسب صدا یکی از بخش های اصلی همه ی مهارت های سخنوری است.

5- مهارت متفاوت بودن در ریتم سخنرانی

شما در حین سخنرانی تان باید با تناژهای متفاوتی سخن گفته و از این طریق هیجان لازم را برای ادامه مطلب به وجود بیاورید.

6- سرعت سخنرانی

سرعت سخنرانی تان را باید متناسب با حضار تنظیم نمایید تا همه شنوندگان به راحتی سخنان شما را شنیده و درک نمایند.

7- نحوه ایستادن در مقابل جمعیت

نحوه ارائه و حفظ حالت مناسب در هر ارتباطی باعث توسعه آن ارتباط می شود.

8- اصطلاحات عامیانه

استفاده از اصطلاحات و واژگانی که در یک گروه خاص از جامعه رواج داشته باشد.

9- اختصارها

سخنرانان حرفه ای از کمترین واژگانی که به اختصار تلفظ می شوند، در سخنرانی های خود استفاده می کنند.

10- شنونده فعال بودن

هر سخنرانی باید به بازخوردهای دریافتی از حضار توجه نماید و به تناسب همین بازخوردها به ادامه مباحث خود بپردازد.

11- واژگان بی معنا

واژگانی که باعث گمراه شدن حاضرین و دور شدن آنها از متن سخنرانی تان گردد.

12-برقراری ارتباط چشمی

نگاه کردن به حضار در بازه های زمانی مناسب یکی دیگر از مهارت های لازم برای سخنرانی است.


بیشتر بخوانید:    دوربین تشخیص چهره   دوربین مداربسته آنالوگ 



ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

گوگل دست به کار جدیدی زد و الگوریتم جدیدی را معرفی کرد به نام الگوریتم مرغ مگس خواردر این مقاله قصد داریم ایده هایی را برای بهینه سازی سایت با توجه به این الگوریتم یعنی مرغ مکس خوار ارائه دهیم .در وب سایت های ایرانی وب برندینگ هنوز آنالیز کاملی نکرده است که آیا این الگوریتم در ایشان تاثیرگذار بوده است یا خیر ؟ اما بنابر کامنت هایی که کاربران خارجی برای گوگل فرستانده اند ، از تغییراتی راضی بودند و تغییرات را احساس کرده بودند .

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل تلاش بر این دارد که محتویات الگوریتم های دیگر را درون خود حفظ کرده و الگوریتم جدیدی را هم نیز وارد عرصه کند . خوب مسئله این است که سئو کاران و بازاریابان اینترنتی چگونه می توانند با استفاده از این الگوریتم خود را به موفقیت برسانند . در این مقاله ایده هایی وجود دارد که برخی از سایت های خارجی نقل قول شده اند و برخی از طرف کارشناسان وب برندینگ ارائه شده است و امید واریم در کامنت ها برخی هم توسط کاربران ارائه شود. طراحی سایت در تهران

رتبه کاربر در گوگل پلاس یا همان Author Rank
بنابر نظرات بسیاری افراد و هم گروه سئوی وب برندینگ ، اولین قدم برای موفقیت شما با توجه به این الگریتم و همچنین تمرکزی که جدیدا گوگل روی گوگل پلاس نشان داده است ، افزایش رتبه کاربر در گوگل پلاس است . گوگل پلاس خود را راه اندازی کنید و اگر می خواهید توجه گوگل و مرغ مگس خوار را به خود جلب نمائید ، شروع به ایجاد ارتباطات و شهرت خود از طریق گوگل پلاس نمائید . گوگل پلاس بهتری راه برای این کار است . محتوای خود ، نظرات خود ، علایق خود ، تجربیات خود و همه و همه چیزهایی که فکر می کنید برای جذب کاربران به گوگل پلاس شما خواهد شد را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید . یک مثبت یک می تواند قدمی به سوی موفقیت برای شما باشد ( البته منظور از لایک همان پلاس وان است . ) رتبه کار بر و برند های شخصی یکی از مهمترین نقاط عطف این الگوریتم هستند. طراحی وب سایت شرکتی

article_image_one_167.jpg

هدف خود را از کلمات کلیدی و جملات کلیدی سایت خود مشخص کنید
تا به حال دقت کرده اید شما زمانی که در گوگل شروع به تایپ جمله ای می کنید ، گوگل بعضی کلمات و یا جملات را به شما پیشنهاد می دهد ؟ گوگل همیشه بر اساس الگوریتم های ذخیره سازی بسیار پیشرفته بهتری کلمات و جملات را به شما پیشنهاد می دهد . شما هم باید یک جمله و یا یک کلمه و یا چند کلمه را برای وب سایت خود در نظر بگیرید مثلا وب برندینگ ، خود گوگل جملاتی شبیه به این و بسیار مرتبط به ذهن شما را نمایش خواهد شد .پس باید یک هدف برای خود ایجاد کنید . بنابر گفته های غیر رسمی ، در شروع کار حرفه ای الگرویتم مگس خوار ، این نمایش جملات حرفه ای تر خواهد شد ، پس همین امروز باید به فکر کلمات کلیدی منحصر به فرد برای خود باشید و یا حداقل این که به دنبال جمله یا کلمه ای باشید که مردم زیاد به دنبال آن می گردند .البته برای سایت های خارجی ، یک وب سایت وجود دارد که پیشنهاد های فوق العاده برای کلمات می دهد که آدرس آنUbersuggest نام دارد . اما متاسفانه همچنان ما برای زبان شیرین فارسی سایت این چنینی را پیدا نکرده ایم .البته پیشنهادی که وب برندینگ برای پیدا کردن بهترین کلمات و جلمات برای شما دارد این است از خود گوگل بپرسید ، شما کلمات یا جملات مربوط به حوزه کاری وب سایت خود را در گوگل جستجو کنید ، سپس مشاهده کنید که چه جملاتی را به شما پیشنهاد می دهد . شرکت طراحی وب سایت     

قسمت جستجوی تصویر گوگل یا همان Image Search
گوگل یک چند وقتی هست که دیزاین صفحه تصاویر خود را تغییر داده است به گونه که مستقیما با کلیک بر روی تصویر گوگل سرچ می توانید وارد صفحه مورد نظر شوید یعنی علاوه بر مشاهده تصویر وارد سایت مورد نظر نیز خواهید شد . پس توجه داشته باشید که از جستجوی تصاویر گوگل هم می توانید ورودی دریافت کنید البته اگر هوشمند باشید . وب برندینگ بر اساس آنالیز هایی که انجام شده است در بعضی موارد حدود ۱۰۰ ورودی از وب برندینگ تنها از تصاویر خود می گیرد . البته اگر می خواهید در این راه به خوبی موفق شوید باید موارد را به درستی رعایت فرمائید :

  • استفاده از تصوایر با کیفیت و مفهومی و البته واقعی ( real ) و با حجم مناسب برای ایرانیان .
  • استفاده از صفت alt برای تصاویر ، در alt تصوایر هم از کلمات کلیدی استفاده کنید ، کلماتی که هم مفهوم تصویر را می رسناد و هم اینکه کاربرتان را جذب می کند تا کلیک کنند.

بهینه سازی برای موبایل
بنابر بر نظرات کارشناسان خارجی الگوریتم مگس خوار ، نیم نگاهی هم به وب سایت های واکنش گرا دارد ، وب سایت هایی که در برابر سایز های مختلف مانیتور چه موبایل ، چه تبلت و … واکنش نشان می دهند. پس سعی داشته باشید که وب سایت خود را به صورت ریسپانسیو طراحی کنید .

طراحی سایت فروشگاهی      

 


همانند الگوریتم های دیگر شبکه های اجتماعی مخصوصا گوگل پلاس را فراموش نکنید!
در وب برندینگ همیشه از سیگنال های شبکه های اجتماعی مقالاتی ارائه داده ایم . همواره قدرت شبکه های اجتماعی باعث متمایز کردن وب سایت شما با دیگران می شود . پس آن را فراموش نکنید . در ضمن توجه داشته باشید که هموطنان ایرانی در همه جا حضور دارند. از فیس بوک گرفته تا لینکدین پس در همه جا حضور پر قدرت داشته باشید . اگر حتی ممکن هست در اینستاگرام نیز حضور داشته باشید .

اولین و آخرین راهکار موفقیت ” آنالیز “
گوگل آنالیز خود را نصب کنید و آمار جستجو و آمار سایت خود را هر روز و یا بهتر بگویم هر ساعت بررسی بکنید و اگر نمیتوانید یک تبلت بخرید و همیشه با آن بررسی کنید ممکن است که کار پرهزینه باشید ولی شما را به موفقیت نزدیک خواهد کرد ، آنالیز سئو بسیار مهم است .

با تحلیل هایی که آنالیز گوگل به شما می دهد می توانید اطلاعاتی را بدست آورید که خود به خود باعث انجام کاری می شود که سایت شما به موفقیت برسد .

آینده از آن گوگل پلاس است و هیچ کس نمی تواند بگوید تا چه حد !

 


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

آنکور به معنی لنگر و قلاب است و در صنعت تبلیغات به این معناست که چیزی یا کالایی را به یک چیز یا مفهوم مطلوب متصل کنند؛ در دنیای فروش و تبلیغات برای اینکه چیزی فروش برود آنکورسازی انجام می شود؛ مثلاً در تبلیغات لاستیک، کمربند ایمنی را نشان می دهند که بیان می کند آن کمربند ایمنی همان لاستیک خوب است. چون کمربند ایمنی در ذهن ها با مفهوم ایمنی تعریف شده است و حالا برای لاستیکی که می خواهد نشان دهد ایمن است کمربند ایمنی را به تصویر می کشند.

این قلاب ها اساساً ذهن انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهند. این قلاب ها اساساً ذهن انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهند. مثال دیگر این است که وقتی می خواهند لوازم خانگی فروخته شود یک خانواده خوشبخت را نشان می دهند که این لوازم خانگی در خانه شان است. در واقع برای این خانواده خوشبخت تصویری ساخته می شود مثل اینکه در یک چمن زار به پیک نیک رفتند و بچه هایی در حال بازی هستند که بعد مادر صدایشان می زند و مثلاً یک نوع مربایی روی کره شان مالیده می شود. تبلیغات رابطه عمیقی با احساس افراد دارد. در مثالی واضح تر می توان بیان کرد که برای فروش بیمه عمر یک مجلس شادی متشکل از جوانان مناسب نیست. زیرا که در این سن معمولا جوانان به چنین موردی فکر نمی کنند و عالم تفکراتشان متفاوت تر است. بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم. این واژه برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ مطرح شد و با استقبال چندانی روبرو نشد تا در سال های اخیر که این اصطلاح بخشی از سخنرانی های همایش ها و مقالات مختلف را به خود اختصاص داده است.
بیشتر بخوانید:   دوربین‌ مداربسته تحت شبکه     بهترین دوربین‌ مدار بسته 


هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است. در نتیجه بودجه بازاریابی و تبلیغات کاهش می یابد. اغلب شرکت های بزرگ قبل از تولید یک محصول تحقیقات بازار انجام می دادند تا محصول مورد علاقه مشتریان را تولید کنند. آن ها از مردم می پرسیدند که دوست دارید محصول بعدی ما چگونه باشد، رنگ و بسته بندی چه باشد و چه خصوصیاتی داشته باشد. سپس با توجه به نتایج نظرسنجی و تحقیقات بازار محصولی جدید تولید می کردند. سپس اتفاق عجیبی رخ می داد. آن محصول جدید که دقیقاً با خواسته ها و سلایق مشتریان تولید شده بود با شکست مواجه می شد. همان افرادی که خودشان در نظرسنجی شرکت کرده بودند هیچ گاه محصول مورد نظر را خریداری نمی کردند. بازاریابان کم کم به این نتیجه رسیدند که پاسخ اغلب افراد در تحقیقات بازار با رفتار خرید آن ها تفاوت دارد و گاهی کاملاً متناقض است. بنابراین همیشه نمی توان از مشتری پرسید که محصول مورد علاقه اش کدام است و سپس با تولید آن محصول به موفقیت رسید.

سؤال بسیار کلیدی آن است که تصمیمات خرید توسط کدام قسمت مغز انجام می شود؟ نکته مهمی که در بازاریابی سنتی به آن توجهی نمی شود این است که تصمیمات خرید ما اغلب با مغز قدیم انجام می شود! تا به حال بازاریابان فکر می کردند تمامی خریدها با بخش منطقی مغزمان انجام می شود. البته همیشه در طول تاریخ بازاریابان می دانستند که احساسات بر تصمیمات خرید تأثیر دارد. ولی اکنون مشخص شده است که تأثیرگذاری بخش احساسی و مغز قدیم بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور می کردیم. بنابراین پس از پی بردن به این مهم که بخش عمده خرید مشتریان توسط احساسشان انجام می گیرد، شرکت های بزرگ و به دنبال آن شرکت های کوچک تر شیوه سنتی تبلیغات را رها کرده و به بازاریابی عصبی روی آورند. بدین گونه که احساس مشتری را مستقیما نشانه می گیرند و از آن برای فروش بیشتر و بیشتر استفاده می کنند.
    دوربین حرارتی        دوربین اچ دی


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

می دانید فایده شبکه های اجتماعی چیست؟حضور آنلاین بیشتر، داشتن مخاطبهای متعدد، لینک ها و ترافیک بیشتر، مشهورتر شدن برند شما و غیره و بسیاری موارد دیگر. پس چرا شما در شبکه های اجتماعی حضور ندارید؟

تقریبا مطمئنم که اکثریت ما در اصول صنعت بازاریابی دیجیتال توافق داریم. استفاده تجاری از رسانه های اجتماعی امروزه بسیار مهم تر از سایر زمان ها شده است و ما هم در وب برندینگ همیشه بر آن تاکید کرده ایم .در تجربیات من در ارائه کمپین های شبکه های اجتماعی به مشتریان می دانید بیشترین بازخورد چه بوده است؟من موفقیتی در این شبکه ها نمی بینم.این پاسخ به نظر من از کمبود منابع علمی، بی تجربگی و دیدگاه های منفی ناشی می شود. اما بیشتر شکایت از این است که این شبکه ها برای صنعت و تجارت ما مفید نیستند.

معمولا فرض می شود تا زمانی که برندی بزرگ نداشته یا محصولتان به اندازه کافی جالب یا سرگرم کننده نباشد، هیچ کسی در شبکه های اجتماعی با شما تعامل نداشته و یا به شما جلب نمی شود. آیا این مسئله درست است؟طراحی سایت اختصاصی

article_image_one_147.jpg

من پاسخ این سئوالات را می دانم . . .

در دید اول ممکن است بگویید که جملات بالا صحت دارد و از همه چیز گذشته، بسیاری از محصولات اصلا قابلا دیدن و ملموس نبوده، بعضی نیز نظرات منفی را بیشتر به خود جلب می کنند در حالی که بعضی دیگر واقعا خسته کننده هستند و هیچ کس از دستگاه های بزرگ ما خوشش نمی آید. برای شما با این طرز تفکر راحت تر است که اصلا تلاشی برای اجتماعی شدن نکرده و با گفتنمن می دونم نمی شه تسلیم شوید.علاوه بر اینکه جهت گیری منفی به اجتماعی شدن همیشه وجود دارد، اگر واقعا در این مسیر قدم گذاشته و شکست خورده اید، از یک نکته آگاه نبوده اید – نکته‎ای که شرط می بندم حداقل یکی از از رقبای شما از آن خبر دارد و برای پیشی افتادن از شما آن را بکار می گیرد.با اینکه فکر نمی کنم بتوان نقش شبکه های اجتماعی را در تجارت منفی یا مثبت در نظر گرفت، اگر شما تاجری هستید که یک وب سایت دارد، با توجه به محتوای سایت حداقل باید کمی به اجتماعی شدن فکر کنید زیرا وبسایت ها و برند شما از پیش در فضای مجازی قرار گرفته اند و دیگران در حال اظهار نظر در مورد شما هستند.

حال شاید بگویید خب اصلا فضای مجازی برای هیچ صنعتی خوب نیست”. اما باید با خودتان روراست باشید. چرا این جمله درست نیست؟ اگر شرکت می تواند وبسایت و محتوا داشته باشد آیا بهتر نیست که محتوای اجتماعی نیز برای خود بسازد؟ این مسئله برای من سوال شده است زیرا با انواع مشتریان با تجارت های متفاوت کار می کنم. طراحی سایت پزشکی

در این مقاله می خواهم در رابطه با دو دیدگاه منفی نسبت به رسانه های اجتماعی – محصولات خسته کننده و نمی توانیم این صنعت را اجتماعی کنیم بیشتر صحبت کنم.

ما در شبکه های اجتماعی شکست خواهیم خورد

همیشه برایم سوال بوده که چطور برندهایی با محصولات واقعا خسته کننده در رسانه های اجتماعی پیام های خود را به کرسی می نشانند و چرا ایرانی ها حتی تلاشی در این مورد نمی کنند؟ چرا هیچ شرکتی که ادعای بازاریابی در شبکه های اجتماعی را دارد مثل برند های خارجی و شبکه های اجتماعیشان کار نمی کند. چرا در ایران مبالغ بالای ۱۰۰ میلیون تومان به فلان شرکت که مدعی بازاریابی در شبکه های اجتماعی است داده می شود ولی ایشان هیچ خروجی‎ای ندارند؟ چرا من باید با دوستی صحبت کنم و به من بگوید که فلان شرکت معتبر ایرانی دارد برایشان لایک های هندی می خرد!و چرا شرکت های خارجی در این مورد تا این حد از ما موفق ترند؟ نمونه بارز این نوع برند ها کلینکس است. بله کلینکس. من در فیس بوک و توییتر ایشان را دنبال می کنم. آنها محصولی را می فروشند که برای فین کردن است!چطور این محصول می تواند در شبکه های اجتماعی اینقدر موفق باشد؟ چرا آقایان مدعی ایران (و خود من) نمی توانند کمپینی تا این حد موفق داشته باشند؟دوست دارم به این صفحه موفق لینک داده و شما هم همه لایک کنید به افتخار موفقیت ایشان و فقط برای تبریک به شرکت پیمانکار بازاریابی شبکه های اجتماعی ایشان.

ایشان استاد هستند و نه کسانی که با استفاده از صفحات …….. با التماس به طرفداران خود برای برند دیگری لایک جمع می کنند. من با دیدن صفحات کلینکس هر روز چیزهای بسیاری یاد می گیرم و بیشتر به این نتیجه میرم که چیزی در این وادی نمی دانم.

بله این امکان دارد! صفحه فیس بوک آن ها را بررسی کنید. حدود چند صد هزار لایک برای محصولاتی که فقط برای فین کردن است. آقایان و خانم های بسیار محترمی، حدود چند صد هزار نفر می خواهند پیشنهادات و پست های شرکت دستمال کاغذی تولید کننده مواد مورد نیاز در فین کردنرا در صفحه فیس بوک خود بینند. اگر یک شرکت دستمال کاغذی می تواند چنین کاری انجام دهد (و باور کنید کاری برنامه ریزی شده بوده است) پس باید از خود بپرسید که چطور محصولات یا خدمات شما نمی توانند این کار را انجام دهند؟

چطور در شبکه های اجتماعی موفق شویم؟
اول باید پست هایی منظم داشته باشیم. البته نباید پست های منظم زیاد باشند، مثلا یک پست در روز مناسب است. ترکیبی از پیشنهادات، مکالمات و مباحثات و مخصوصا تعامل با طرفداران را می توان در این پست ها جا داد. می توان در این پست ها نظرات طرفداران را پرسید و آنها را تحریک کرد تا بحث کنند. این کار باعث می شود مکالمات دو طرفه شده و مشتریان احساس کنند در شرکت سهم دارند ونظر ایشان برای شما مهم است.

همان طور که می دانید دستمال کاغذ شکل جالبی ندارد که بتواند افراد را به خود جلب کند. این مشکل چطور حل می شود؟ با استفاده از بسته بندی های عالی و نشان دادن خریداران در فروشگاه ها می‎توان عکس هایی چشم گیر انداخت. اگر محصولی خسته کننده دارید سعی کنید از عکس های مرتبط استفاده کنید و نشان دهید مردم چطور آن را خریداری کرده و یا از آن استفاده می کنند.

مبارز بطلبید !
در دنیای غرب صحبت کردن در مورد مرگ مسئله بزرگی نیست. ( بر خلاف ایران ما)حال بگذارید به مثالی مشابه توجه کنیم یعنی شرکت خدمات تدفین گرامر. من ایشان را در بین کیس استادی های یک شرکت بازاریابی در شبکه های اجتماعی پیدا کردم که برایم بسیار جالب بود. متاسفانه این مطلب و مطالعه من مربوط به گذشته است و لینکی از آن ذخیره نکرده ام.

اول توجه داشته باشید که پست های ترحیم زیادی وجود ندارند. پست های آنها معمولا آپدیت هایی منظم است که با خدمات آنها مناسب بوده و لینک های مرتبط یا جملات و موارد مورد بحث را توضیح می دهند. به عبارت دیگر آنها از نشان دادن محصولات خود به مخاطبان خودداری می کنند زیرا دیدن خدمات باعث ناراحتی و انزجار مخاطببین می شود. آنها از صفحه فیس بوک استفاده می کنند تا تعهد به شرکت خود را افزایش داده، نشان دهند که نسبت به مشتریان خود حساسیت دارند و در بعضی از موارد بحث هایی در رابطه با مرگ و سوگواری راه بیاندازند. طراحی سایت با وردپرس    

کلید این روش رعایت ریزه کاری و حساسیت است. به نظر می رسد این روش نیز تأثیر مناسبی داشته باشد: ۵۰۰۰ لایک که موفقیتی عالی برای تجارتی محلی و غیر قابل باور محسوب می شود ثمره این موضوع بوده است. این صفحه باعث شد احساس کنم که شرکت حرفه ای را دیده‎ام که می توان کاملا به آن اعتماد کرد. اگر من در خارج از ایران زندگی می کردم حتما مراسم تدفین آشنایان را به ایشان می سپاردم.
اجتماعی شدن یک فایده دیگر نیز برای این شرکت به همراه داشت. مردم در نظرات خود از برگزاری مراسم تدفین عالی بستگانشان صحبت می کنند. این مسئله باعث ارتقای شهرت و اعتماد پذیری می شود. در حالی که در فضای واقعی نمی توان فردای روز خاکسپاری به خانه مرحوم زنگ زد و از آنها خواست در مورد کار شما تعریف کنند.
در اینجا نکته، ارائه ی راه های ارتباطی بیشتر به افرادی است که از فیس بوک استفاده می کنند و نه ایجاد تنها تعامل مستقیم با آنها.

سعی کنید ممکن است خوشتان بیاید

در آخر اگر تاجری هستید که هنوز رسانه اجتماعی را امتحان نکرده پیشنهاد میکنم حداقل برای تفریح هم که شده آن را امتحان کنید. خلاقانه فکر کنید، ایده های رقبای خود را بدزدید، و با مشتریان تعامل داشته باشید. با گفتن من می دونم که نمی شود تسلیم نشوید. مطمئنا شبکه های اجتماعی برای تمام افراد مفید نیستند اما اگر برای دستمال کاغذی و خدمات ترحیم و کفن و دفن مفید بوده است، چرا شما امتحان نکنید؟

در هر تجارتی که باشید، من یک چیز را تضمین می کنم

شما موفق می شوید اگر دقیق و با برنامه و با راهنمایی یک ستاد کار پیش روید باید رقابت کنید. می خواهید از دیگران جلو باشید یا عقب بی افتید؟
مرحله بعدی، دور ریختن جهت گیری هایتان نسبت به شبکه های اجتماعی است. من مشتریانی را دیده ام که پروفایل فیس بوک شخصی نداشته و بنابراین فکر می کنند فیس بوک برای تجارت نیز خوب نیست. تنها چیزی که باید به آن فکر کنید، مشتریان و دیدگاه آنها نسبت به رسانه های اجتماعی است و نه خود شما.

تعرفه طراحی سایت      

فیلیپ کاتر در کتاب اصول بازاریابی می گوید:من به هیچ وجه کرم خاکی دوست ندارم ولی کرم را برای ماهیگیری سر قلاب می زنم و ماهی می گیرم.

و وقتی در رسانه های اجتماعی عضو می شوید، راهبردی مثبت بکار گیرید. داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی کاری بیهوده نیست و وقت شما را هدر نمی دهد بلکه راهی آزاد برای توسعه تجارت شماست. تلاش کرده و مشتریان خود را بشناسید. اگر ذهنی آزاد داشته باشید، موفقیت های زیادی را می توانید در شبکه های اجتماعی بدست آورید.


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399



حس خوبی نخواهید داشت اگر بدانید می توانید آدم هایی را که با شما ملاقات می کنند، وادار کنید دوست تان داشته باشند و بخواهند با شما کار کنند؟ من خودم را یک آدم مهربان تصور می کنم، ولی اعتقاد ندارم کاریزما یا جذبه دارم. کاریزماتیک بودن صفتی ست که در مورد آدم هایی مثل «جی لنو» یا «تونی رابینز» مصداق دارد. چنین تاثیری روی مردم عالی نیست؟

تقریبا چند ساعت پیش چنین شخصی آمد دفتر کار من. همین اواخر، بعد از بازنشسته شدن مدیر مالی ام، مدیریت حساب اوراق قرضه ام را به عهده گرفته بود. نمی خواستم این جوان تازه کار را زیاد تحویل بگیرم، چون از رفتن مدیر مالی قدیمی ام ناراحت بودم. احساس می کردم (حسی غیرمنطقی) که تنها شده ام. ولی فقط ظرف پنج دقیقه، مشغول صحبت درباره ی هنر شدیم. نیم ساعت بعد، وقتی داشت اتاق را ترک می کرد (قرار بود جلسه مان ۱۵ دقیقه باشد) به او قول کارهای بیش تری داده بودم. حتی یک نسخه از آخرین کتابم را به او دادم.

خیلی از فروشنده ها کاریزما دارند. همین که می بینیدشان، دوست شان دارید و از آن ها خرید می کنید. حتی وقتی بهترین محصول یا بهترین قیمت را ندارند. به نظر می رسد آدم های کاریزماتیک این طور به دنیا می آیند. توانایی ذاتی و غیرعادی دارند در فروش همه چیز، حتی ایده های شان. از قوانین مرسوم پیروی نمی کنند. زیاد می خندند. زیاد حرف می زنند.
آیا این افراد مهارت هایی دارند که بقیه ی ما بتوانیم یاد بگیریم؟ بله.


بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته       دوربین مداربسته هایک ویژن   

12روش برای راضی کردن افراد

1. آدم ها تمایل دارند با کسانی کار کنند که دوست شان دارند. پس جوری رفتار کنید که دوست تان داشته باشند. مودب و صبور باشید. از زمختی، بی ادبی، ترش رویی و عجله کردن دوری کنید.

2. مردم، جذب آدم هایی می شوند که سر حرف شان می ایستند. یعنی اگر قولی می دهید، دقیقا چیزی را که گفته اید، انجام دهید. آن را در همان زمان که گفته اید یا حتی زودتر انجام دهید.

3. مردم به آدم های خوش قلب اعتماد می کنند. وقتی به آن ها توصیه ای می کنید که به آن ها بیش تر از خودتان سود می رسانید، به خوش قلبی تان ایمان می آورند.

4. مردم تمایل دارند با آدم هایی کار کنند که در کارشان متخصص باشند. پس اول از همه احتیاج دارید تا در زمینه ی فعالیت تان از طریق تمرین، تحقیق، تعلیم، آموزش و مطالعه تخصص پیدا کنید. بعد، کاری می خواهید (مثل نوشتن مقاله، کتاب یا سخنرانی) که مهارت های تان را به مشتریان و شرکای تجاری بالقوه تان نشان دهد.

5. مردم دوست دارند که سرمایه شان را در اختیار آدم های صادق، بااخلاق و درست قرار دهند. پس در مطالب بازاریابی تان (و هیچ جای دیگر) دروغ نگویید. راستگویی موثرتر است.

6. مردم به اشخاصی گرایش دارند که از نظر ظاهری، گیرا باشند، یا حداقل زننده نباشند. بنابراین تغذیه ی سالم داشته باشید. ورزش کنید. وزن تان را کنترل کنید. مرتب باشید. لباس مناسب بپوشید و به بهداشت فردی تان اهمیت دهید.

7. مردم با آن هایی که واقعی به نظر بیایند، راحت ترند. بهترین راه برای نشان دادن این که آدم عادی هستید، این است که صمیمی و دوستانه رفتار کنید و به بقیه علاقه مند باشید. عوض صحبت کردن از خودتان، درباره ی آن ها سوال کنید. از آن ها درباره ی سازمان، حرفه، صنعت و حتی خانواده و سرگرمی های شان بپرسید.

8. مردم به افرادی که به آن ها گوش می دهند و توجه می کنند، جواب می دهند. این کلیشه ی قدیمی یادتان باشد: شما دو گوش دارید و یک دهان؛ پس باید دوبرابر چیزی که می گویید، گوش دهید.

9. مردم کنار کسانی که مثل خودشان هستند، احساس راحتی می کنند. رمز کار این است که یک مورد مشترک بین خودتان پیدا کنید. بعد، از همان برای برقراری رابطه استفاده کنید.

10. مردم جذب افراد فروتن می شوند. پس خودستایی نکنید و هیچ وقت از میزان درآمدتان حرف نزنید.

11. مردم تحت تاثیر اشخاصی قرار می گیرند که پرمشغله به نظر می رسند. به این خاطر نباید هیچ وقت به یک مشتری تاثیرگذار بگویید اوضاع کساد است و شما به او احتیاج دارید. به پزشکان فکر کنید. چه حسی به شما دست می دهد اگر به مطب یک پزشک بروید و تنها بیمار باشید. به توانایی اش شک نخواهید کرد؟ با این که از انتظار متنفر هستید، آیا احساس اطمینان بیش تری نمی کنید اگر اتاق انتظار را پر ببینید؟

12. مردم تمایل دارند افراد مفید، دور و برشان باشند. افرادی که با آن ها زندگی شان راحت تر می شود و در وقت شان صرفه جویی می کنند. در ضمن ترجیح می دهند با آدم های منعطف و انطباق پذیر سروکار داشته باشند؛ نه آدم های خشک.

کدام یک از این مهارت ها را دارید؟ به خودتان برای داشتن شان تبریک بگویید و بیش تر روی شان کار کنید. نیاز به پرورش کدام یک دارید؟ نمی توانید یک شبه به وجودش آورید؛ ولی می توانید و باید در طول زمان ایجادشان کنید.

   دوربین مداربسته برای منزل      تجهیزات دوربین مداربسته


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

مالکیت اجتماعی چیست؟ مالکیت اجتماعی مسئولیت هر کسب وکار است که به طور مداوم و مناسب به تقویت، حفظ و به اشتراک گذاری فلسفه منحصربه فرد و یکپارچه شرکت و هم چنین هدف آن می پردازد.کلید موفقیت برندینگ اجتماعی در سال ۲۰۱۵ برای کسب وکارها “مالکیت اجتماعی” است.
برای اطمینان از موفقیت مالکیت اجتماعی و بازاریابی رسانه های اجتماعی خود اشتباهات زیر را انجام ندهید:

به اشتراک گذاری های بدون تفکر
شما باید در مورد آن چه که منتشر می کنید مراقب باشید، محتوای بی فکر به معنی اشتراک گذاری های بدون جهت، بدون موضوع واقعی و بدون هدف است. شما می توانید طرفدارانی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و خلاقیت به خرج بدهید. هشتگ های مناسبی را طراحی کنید که متناسب با خدمات شما باشند، هشتگ هایی که راه حل ارائه دهند، الهام بخش باشند و به مخاطبان هدف شما انگیزه بدهند. به عنوان مثال اگر شما یک کارواش دارید یک هشتگ #RedCarTuesday ایجاد کنید و خواستار تصاویری از اتومبیل های قرمز باشید و هر روز سه شنبه برای تمام اتومبیل های قرمز تخفیف بدهید. کارواش شما می تواند محبوب ترین کارواش در شهرتان باشد اگر فقط بروز رسانی های تان را با کمی فکر انجام دهید. طراحی سایت صنعتی

شخصیت مخاطبان شما چیست؟
کسانی که مالکیت اجتماعی خود را در نظر می گیرند، باید به طور مستقیم در مورد شخصیت خریداران خود صحبت کنند. شخصیت خریداران شما در واقع مخاطبان هدف شما هستند.
این ها مردمی هستند که شما می خواهید با آن ها ارتباط برقرار کنید، درباره ی علاقه مندی ها و خواسته های حرفه ای آن ها فکر کنید. در مورد این که اهداف حرفه ای آن ها چیست و چه مشکلاتی ممکن است در حرفه و کسب وکار آن ها وجود داشته باشد؟ دسته بندی مخاطبان براساس شخصیت آن ها سخت نیست فقط باید نگاهی به مشتریان، همکاران، فروشندگان و دوستان خود بیندازید. طراحی سایت املاک     

article_image_one_57.jpg

نداشتن وبلاگ
اگر شما اهمیت وبلاگ نویسی را در شکل دهی هویت اجتماعی خود درک نمی کنید، هیچ یک از موارد دیگر به شما کمک نخواهد کرد. وبلاگ نویسی نه تنها از شما یک رهبر فکری می سازد، باعث غنی شدن رسانه های اجتماعی شما می شود. برندینگ اجتماعی شما به شدت به عملکرد وبلاگ نویسی شما گره خورده است. تولید پست های به موقع که به انتظارات، مشکلات و اهداف مخاطبان شما اشاره می کند برندینگ شما را تا حد زیادی بهره مند و غنی سازی می کند. نداشتن وبلاگ قبول کردن شکست در مالکیت اجتماعی است به این معنا که شما قبول کرده اید حرف های مهمی برای گفتن ندارید.

بروزرسانی های متناقض
در نظر گرفتن مالکیت اجتماعی خود در فیسبوک، توئیتر، پینترست، گوگل پلاس، لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب و سایر رسانه های اجتماعی مختلف به معنی به اشتراک گذاری محتوای سازگار است. شما باید هر روز بستر رسانه های اجتماعی خود را بروز رسانی کنید و یا حداقل شنبه تا چهارشنبه حتما بروز رسانی داشته باشید. هم چنین شما باید بیش از یک بار در روز توئیتر خود را بروز رسانی کنید. در طول سال ۲۰۱۵ با انرژی هر چه بیشتر رسانه های اجتماعی خود را بروز کنید. ابزارهای زیادی وجود دارند که به برنامه ریزی و انتشار بروزرسانی ها کمک می کنند از جمله tweetdeck,hootsuite, ،hobspot و غیره.طراحی سایت پزشکی      

شوخی ضعیف، زمان بندی ضعیف و یا هر دو
هرگز فکر نکنید چیزی که برای شما خنده دار است حتما برای دیگران هم خنده دار خواهد بود. سعی کنید قبل از این که مطلبی را بنویسید کاملا در مورد آن فکر کنید و سپس منتشر کنید. یک شوخی نابجا و یا مطلبی در زمان نامناسب ممکن است باعث بازخوردها و شکایت های منفی بسیاری در رسانه های اجتماعی شما بشود و مشکلات بسیاری را به وجود بیاورد. طراحی سایت هتل

 


ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399
مطالب این مقاله بر گرفته از کتاب ۲۰۱۵ برایان تریسی « بازاریابی-کتابخانه موفقیت برایان تریسی » برداشت شده است. دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب وکار ، موفقیت یا شکست در تلاش های بازاریابی است . بر اساس نظر دان و برَد استریت،48درصد شکست ها در کسب وکار به کاهش یا عدم اثربخشی عملیات بازاریابی و فروش بستگی دارد . در اقتصاد پویا و رقابتی ما ، بازاریابی فعالیت اصلی هر شرکت موفق می باشد .

آمیخته بازاریابی
آمیخته بازاریابی هفت جزء دارد که تغییر هر یک از این مواد اولیه موجب تغییری کوچک یا بزرگ در کسب وکار می شود . اغلب، تغییر جزئی در یکی از بخش های آمیخته بازاریابی می تواند کسب وکارتان را به طور کامل دگرگون کرده و آن را از کسب وکاری کوچک به کسب وکاری بزرگ تبدیل کند یا اگر بدشانس باشید ، برعکس آن را موجب شود .

۱. محصول یا خدمت
نخستین بخش آمیخته بازاریابی، محصول یا خدمت است که نقطه شروع به حساب می آید . دقیقا چه چیزی می فروشید؟ بخش اول پاسخ به این سوال ، مربوط به خود محصول یا خدمت است . محصول چیست؟ چطور ساخته می شود؟ چه کاربردی دارد؟ چه هدفی را تامین می کند و غیره؟
دومین بخش پاسخ به سوالِ «محصولتان چیست؟»، به کارکرد واقعی آن برای تغییر، ارتقاء یا متحول کردن زندگی مشتری مربوط است . مهم ترین سوالی که برای بازاریابی موفق باید بپرسید و به آن پاسخ دهید، همین است .

۲. قیمت
دومین بخش آمیخته بازاریابی ، استراتژی قیمت گذاری است . هزینه تولید محصول یا خدمت با در نظر گرفتن همه هزینه های مستقیم و غیرمستقیم چقدر است؟ بر این اساس ، باید چه قیمتی برای محصول تعیین کنید تا سود کافی به دست آورید و حضور خود در آن کسب وکار را توجیه کنید؟
استراتژی قیمت گذاری می تواند موجب سود زیاد یا کم شود . گاهی افزایش تدریجی قیمت با درصدهای کم در طول یک سال می تواند اثر چشمگیری بر نتیجه نهایی داشته باشد. کاهش کم اما دائمی هزینه ها، بدون قربانی کردن کیفیت ، سودآوری را به شدت افزایش می دهد .
شاید ببینید محصولات و خدماتی دارید که با هر بار فروش آن ها، ضرر می کنید . گاهی یک ویژگی جدید به محصول فعلی اضافه می کنید و ارزش دریافتی و قیمتش را افزایش می دهید . گاهی می توانید یک ویژگی که از نظر مشتری مهم نیست را حذف کنید و به این ترتیب هزینه ها را کاهش داده و سود را افزایش دهید . باید استراتژی قیمت گذاری برای هر محصول یا خدمت را در دوران حیات کسب وکار، مدام بازبینی کنید . تغییر کوچک در قیمت گذاری می تواند منجر به تغییرات بزرگ در سودآوری شود .

 تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته


۳. تبلیغ
سومین بخش آمیخته بازاریابی ، تبلیغ است . این شامل تمام اقداماتی است که برای اطلاع رسانی به مشتری درباره محصول یا خدمت و متقاعد کردن او برای خرید از شما به جای رقبا انجام می دهید . تبلیغ با استراتژی بازاریابی آغاز می شود . مشتری شما کیست؟ برای چه چیزی ارزش قائل است؟ سود یا مزیت کلیدی محصول یا خدمت شما که در توان رقبا نیست ، کدام است؟ چگونه می توانید مهم ترین دلیلی که مشتری باید از شما خرید کند را توضیح دهید ؟ پاسخ به این سوال یعنی پیشنهاد فروش منحصربه فرد شما ، هسته همه فعالیت های تبلیغی و ترویجی است .

۴. مکان

چهارمین بخش آمیخته بازاریابی ، مکان فروش محصول یا خدمت است . وقتی مشتری تصمیم به خرید محصول یا خدمت شما گرفت ، آن را از کجا تهیه می کند؟ آیا آن را مستقیما از خود شما، دفتر یا فروشگاه تان می خرد؟ آیا آن را با پست یا ایمیل برایش ارسال می کنید؟ تغییر مکان فروش ، تغییر زیادی در حجم فروش و سود ایجاد می کند .آمازون به بزرگترین خرده فروشی آنلاین دنیا تبدیل شده است و دلیل اصلی این موفقیت مکان مناسب انبارها و در نتیجه انتقال سریع محصولات و خدمات است . به چه طریقی می توانید محل یا مکان کسب وکار یا روش انتقال محصول و خدمت به مشتری را تغییر دهید که برای مشتریان مناسب تر و جالب تر باشد و موجب رشد و تکرار خرید شود؟

۵. بسته بندی

پنجمین بخش آمیخته بازاریابی ، بسته بندی است که به تاثیر دیداری هر بخش از کسب وکار بر مشتری احتمالی می پردازد. . مردم عمیقا به دیده هایشان متکی هستند . 95درصد تاثیر اولیه ای که شخص از کسب وکار، محصول یا خدمت شما می گیرد بر اساس چیزی است که با چشمانش می بیند . سپس تقریبا در چهار ثانیه تصمیم می گیرد که محصول یا خدمت شما خوب ، مطلوب ، ارزشمند ، به صرفه و بهتر از محصولات و خدمات رقبا است . در سی ثانیه بعد ،از«تایید جانبدارانه» استفاده می کند ،یعنی تصمیمی را که در چهار ثانیه اول و بر اساس درک بصری گرفته، توجیه، استدلال و قطعی می کند .

۶. جایگاه سازی
اهمیت دارد . جایگاه سازی افکار و گفتارمشتریان درباره شما و محصولات و خدمات تان پس از استفاده از آن ها و پشت سر شما است . به گفته تئودور لِویت از مدرسه کسب وکار هاروارد «ارزشمندترین دارایی شرکت ، شهرت آن است ». شهرت « وجهه شما در نظر دیگران، به خصوص در نظر مشتریان است ». وجهه شرکت و محصولات و خدمات شما در نظر مشتریان چیست؟ غیرمشتری ها یا مشتریان احتمالی چه دیدگاهی درباره محصولات و خدمات شما دارند؟ یافتن پاسخ این سوالات و تلاش برای بهبود آن ها بسیار مهم است . بهبود آن ها بسیار مهم است.
۷. افراد
هفتمین بخش آمیخته بازاریابی ، افراد است. در تحلیل نهایی ،مردم محصولات را از شرکت ها نمی خرند . آن ها محصولات را از افراد شرکت ها می خرند . در همایش های فروش ، به یکی از قوانین طلایی فروش اشاره می کنم : «تا وقتی مشتری متقاعد نشود که با او دوست هستید و به نفعش اقدام می کنید، از شما خرید نمی کند». مبنای «فروش رابطه مند»، احساس مشتری درباره شما یا همان تماس فردی و انسانی است که تا حد زیادی تعیین کننده خرید از شما یا رقبا است . ما فقط از افرادی که دوستشان داریم یا به نوعی شبیه ما هستند ، خرید می کنیم . انتخاب صحیح افرادی که با مشتریان تعامل دارند ، تنها عامل بسیار مهم در موفقیت یا شکست است . این افراد را با دقت فراوان انتخاب کنید . افراد کلیدی درون و بیرون کسب وکارتان که میزان فروش را تعیین می کنند چه کسانی هستند؟ افرادی که اثری پایدار بر مشتری می گذارند و رفتار و احساس مشتریان را شکل می دهند ، چه کسانی هستند ؟ اساس بازاریابی موفق ، تعیین دقیق آمیخته بازاریابی مناسب است . اگر محصول یا خدمت تان مطابق انتظار فروش نمی رود یا شرکت به سود مطلوب نمی رسد، یک یا چند عامل را در آمیخته بازایابی تغییر دهید. این آمیخته را مدام بازبینی کنید تا به بیشترین فروش و بهره وری ممکن دست یابید . همیشه راه هایی برای بهبود این هفت عامل وجود دارد .
سه سوال کلیدی در بازاریابی
برای بازاریابی محصول یا ایده ای جدید باید سه سوال کلیدی بپرسید . اغلب ، اگر فروش محصول به هر دلیلی رضایت بخش نیست ، می توانید این سه سوال را از خود بپرسید . اکثر شرکت ها سوال شماره یک را می پرسند ، اما عجیب اینکه شرکت های بسیاری که به آن ها مشاوره دادم ، هرگز دو سوال دیگر را نپرسیدند .
۱. آیا بازاری وجود دارد؟
نخستین سوال این است: «آیا بازاری وجود دارد؟» آیا افرادی وجود دارند که محصول یا خدمتی که تصمیم دارید به بازار عرضه کنید را بخرند؟ به یاد داشته باشید که نرخ موفقیت به شکست اولیه در محصولات جدید 20/80است؛ یعنی 80 درصد محصولات جدید شکست می خورند. این محصولات به سهم بازار زیادی نمی رسند، شرکت ضرر می کند و از آن کسب وکار خارج می شود .
20 درصد محصولات جدید موفق می شوند، یعنی هزینه های سرمایه گذاری خود را برگردانده و به سود هم می رسند. یکی از این 20 شرکت مطرح می شود. از 100 محصول جدیدی که هر سال به بازار عرضه می شود، فقط یکی به فروش عالی می رسد. برای مثال، بازار اپلیکیشن های جدید تلفن های هوشمند را بررسی کنید .

تحقیقات بازار
در سال ۲۰۱۲، شرکت های آمریکایی بیش از 80 میلیارد دلار صرف تحقیقات بازار کردند .اولین دلیل شرکت ها برای تحقیقات بازار کشف این موضوع است که آیا بازاری برای محصول یا خدمات جدید وجود دارد ، چه کسی یا چه چیزی حاکم بر آن بازار است و برای فروش محصول یا خدمت با قیمت سودآور باید چه کنند . حتی با همه این تحقیقات بازار، 80 درصد محصولات و خدمات جدید در سال اول یا دوم شکست می خورند .
امروزه استراتژی بهتر این است که «اول مشتری بیابید». هرگاه ایده محصول یا خدمت جدیدی را در ذهن دارید ، فورا به یکی از مشتریان خود زنگ بزنید و این ایده را با او در میان بگذارید بدون اینکه از پرسشنامه یا نظرسنجی رسمی استفاده کنید . آیا آن را می خرد؟ چقدر برایش پول می دهد؟ مشتری چه نواقص و ضعف هایی در ایده اولیه محصول یا خدمت جدید می بیند؟
با آزمون زودهنگام بازار و پرسیدن نظرات صادقانه مشتریان می توانید « زمان ورود به بازار» را جلو بیندازید و همزمان هزینه های تبلیغ محصول جدید را کاهش دهید .

۲. اندازه بازار چقدر است؟
دومین سوالی که باید بپرسید این است که آیا بازارِ متقاضی محصولات و خدمات شما به اندازه کافی بزرگ است . این سوالی است که اغلب افراد نمی پرسند و به آن پاسخ نمی دهند . بنابراین باید بفهمید که : آیا می توانید میزان کافی از محصول یا خدمت خود را بفروشید تا از نظر اقتصادی به صرفه باشد؟
در تحلیل اولیه ، هزینه دقیق تولید محصول یا خدمت و قیمت سودآور برای آن را مشخص کرده و نتیجه را با سایر روش های ممکن برای خرج آن مبلغ مقایسه کنید .
سپس مشخص کنید که باید چقدر از محصول خود را در هفته ، ماه و سال بفروشید تا نسبت به زمان صرف شده و مشکلات موجود، سرمایه گذاری ارزشمندی باشد . سرانجام باید مشخص کنید که آیا مشتریان احتمالی کافی وجود دارند تا در بازه زمانی موردنظر محصول یا خدمت تان را بخرند .

۳. آیا بازار متمرکز است؟
سومین سوالی که باید بپرسید این است : « آیا بازار به اندازه کافی متمرکز است؟ » دیدن افرادی در مکان های مختلف که خود را متقاضی محصول و خدمت تان معرفی می کنند ، تضمینی بر این موضوع نیست که بازار به اندازه کافی متمرکز است و با روش های تبلیغاتی و کانال های بازار فعلی می توانید به آن دسترسی پیدا کنید .
شاید ببینید که بازاری برای 100.000عدد از محصول یا خدمت جدیدتان وجود دارد ، اما این تعداد در 10.000شهر، روستا و دهکده پخش شده است . چگونه می توانید با روشی به صرفه به آن بازار دست یابید ؟ به یاد داشته باشید که کسب وکار شما «خریدن مشتری» است .
وقتی محصولی دارید که مردم آن را می خرند ، هزینه جذب عاملی حیاتی در موفقیت یا شکست است . شاید نتوانید محصول یا خدمتی که بازار بزرگی دارد را ارائه دهید ، زیرا ورود به آن بازار با رسانه های تبلیغی یا کانال های بازار موجود ممکن نیست . خبر خوب اینکه امروزه می توانید از طریق اینترنت به بازارهای بسیار تخصصی تر در مناطق کوچک و با قیمت هایی کمتر از همیشه دست یابید .

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن    نصب دوربین مدار بسته  
ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

شما به عنوان یک مدیر باید در کار خود خبره باشید، این کیفیت کار شماست که شما را در انجام کار مدیر می کند نه کمیت آن. مدیر شبکه های اجتماعی بودن کار ساده ای نیست. کاری که بشود با روزی ده ها توییت یا چند استاتوس فیس بوکی از پسش برآمد. وقتی که شما یک تیم مارکتینگ می سازید تا از طریق آن کسب و کار خودتان را راه بیاندازید استخدام کردن یک مدیر پروژه با توانایی های خاص باید در اولویت کارهایتان قرار داشته باشد.

اما یک مدیر خوب چه خصوصیاتی دارد؟ در این جا ما ۱۰ مورد از اصلی ترین ویژگی های یک مدیر موفق را برای شما فهرست می کنیم.

1- مدیریت ارتباطات و اجتماعات:

این اولین چیزی ست که شما به عنوان یک مدیر بایستی داشته باشید. اگر شما قرار است یک تیم نظارت بر شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید باید هنر مدیریت اجتماعات و جلسات را هم داشته باشید. این بهترین و اولین راه برای طی کردن راه موفقیت شماست. هیچ وقت تجربه ارتباط با مخاطبین، ارزش پاسخ سریع به کاربر و کار در بازار واقعی را از یاد نبرید.

2- آنالیتیکز،آنالیتیکز و آنالیتیکز:

به عنوان یک مدیر شبکه های اجتماعی شما همیشه باید میزان کار و نتیجه ای که به دست آورده اید را ثابت کنید . به جای درآوردن دل و روده ی سایت ها و به دست آوردن نتایج کشف و شهودی و فروختن این نتایج بی پایه و اساس به دیگران، شما به عنوان یک مدیر شبکه های اجتماعی باید به خوبی با برنامه های آنالیز این شبکه ها آشنایی داشته باشید. برنامه هایی مثل Simply Measured و Google Analytics برنامه های خوبی برای شروع هستند.شرکت طراحی سایت

article_image_one_496.jpg

3- برنامه ریزی:

برای شروع یک کمپین درست و حسابی در شبکه های اجتماعی کارهای زیادی برای انجام وجود دارد. یک مدیر شبکه های اجتماعی در بسیاری از مواقع لازم است تا دو و یا سه کمپین را با هم مدیریت کند. برنامه ریزی گسترده برای اطمینان از درست حرکت کردن و موفقیت یک کمپین بسیار مهم و اساسی ست. توانایی تشریح هدف، خلاقیت در کار، درست ارسال شدن پیام ها،برنامه زمانی و چند ده کار دیگر از بخش های مهمی از یک برنامه ریزی درست هستند که بازی شبکه های اجتماعی را به درستی پیش خواهند برد.قیمت طراحی سایت

4- مدیریت پروژه:

بعد از این که شما برنامه ریزی یک کمپین را به پایان رساندید، حالا وقت اجرا کردن آن است. موفقیت کمپین ها در شبکه های اجتماعی بسته به همه تیم اجرا کننده آن هاست نه تنها شما. برای موفقیت، شما نیاز به پست های وبلاگی، ویدئوها، گرافیک مناسب و لوگوی خوبی برای کارتان دارید. توانایی انجام یک پروژه از لحظه ی شروع تا پایان آن و درست تقسیم کردن مسئولیت ها میان اعضای تیم، یکی از وظایف بسیار مهم شما به عنوان مدیر است. سعی نکنید به تنهایی از عهده همه مسئولیت ها بر بیایید و توقع داشته باشید که همه چیز به خوبی پیش رود. توجه خود را معطوف رهبری خوب و آموزش کار گروهی در تیم خودتان کنید.

5- تولیدات گرافیکی:

تصویر در شبکه های اجتماعی همه چیز است. و حالا که در دهه ی اوج طراحی گرافیک برای وب به سر می برید از ویژگی های تصویری درست و به جا در کارهایتان استفاده کنید و مهارت های عکاسی و ساخت ویدئوی تان را بالا ببرید.

6- اولویت بندی:

اولویت بندی کارها و برنامه ها نه تنها در این رشته کاری بلکه در همه شغل ها بسیار مهم است. به هر حال برای مدیران شبکه های اجتماعی، مهم است با توجه به اهدافشان اولویت هایشان را لیست کنند. هدفتان فروش است یا سامان دهی؟ آیا باید توجهتان را معطوف به تجارت واقعی کنید یا حواستان به سرویس دهی به مشتریان باشد؟ همه ی این چیزها باید تحت نظر مدیر تیم شبکه های اجتماعی باشد. اما شما باید در کارهایتان اولویت بندی داشته باشید.

7- گوش شنوا باشید:

روی مهارت های شنواییتان کار کنید. همیشه تلاش نکنید که بحث را در دست بگیرید بل که با بحث پیش بروید. این کار را هم برای کارهای آن لاین و هم آف لاین انجام دهید. به حرف های افراد تیم و همکارانتان گوش بدهید و از آن ها بازخورد بگیرید. همین کار را با فالوئرهای توئیتر و مشتری های آن لاین هم انجام دهید.طراحی سایت اختصاصی     

8- پوست کلفت باشید:

نمای بیرونی یک کمپانی بودن کار ساده ای نیست.، به خصوص زمانی که با دنیای ناشناخته ای مثل اینترنت روبرو هستید. اجازه ندهید نفرت پراکنی ها شما را نا امید کنند. آن ها را نادیده بگیرید و به کارتان ادامه دهید.

9- بحث کنید:

شبکه های اجتماعی در ابتدای راهشان هستند. بعضی افراد هنوز از ارزش شبکه های اجتماعی برای رشد برندشان آگاه نیستند.منابع کافی برای مطالعه و ارزیابی وجود ندارد و شما هنوز نمی توانید بهترین کاری را که در توانتان هست انجام دهید. اما راه حل چیست؟ کمبودهایش را جبران کنید. یاد بگیرید که چطور ویدئوهای خودتان را بسازید، با آدم های تاثیر گذار اینترنت رابطه ایجاد کنید و ریچ صفحه هایتان را بالا ببرید، طراحی های گرافیکی خاص خودتان را داشته باشید. مدیر شبکه های اجتماعی باید یاد بگیرد که چطور با حداقل ها بهترین کارها را انجام دهد.

10- ریسک پذیر باشید:

شاید این مهم ترین نکته اشاره شده در این لیست باشد، یک مدیر شبکه های اجتماعی نمی تواند ترس از شکست داشته باشد. شبکه های اجتماعی هنوز در حال جنگ برای بقا هستند و بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که آن ها را تجربه کنید و آماده شوید تا با شکست های کوچک و بزرگ روبرو شوید.اما اجازه ندهید که این شکست ها شما را بترساند.

 

طراحی سایت تهران     

 




ن : sam
ت : سه شنبه 28 بهمن 1399

در صورتیکه شما احساس ناخوشایندی در مورد جاسوسی کردن از رقبای خود دارید، این واقعیت را در نظر بگیرید که آنها همیشه در حال جاسوسی از شما هستند و شما در معرض خطر هستید. اگر شما با کلمه جاسوسی احساس راحتی نمی کنید به آن به عنوان "هوش رقابتی" فکر کنید. هوش رقابتی یکی از روش های قانونی دستیابی به اطلاعات است که شما می توانید برای بهبود محصولات ، خدمات و حفظ مشتری از آن استفاده کنید.

اکثر شرکت ها به طور مستمر به دنبال راه هایی برای دستیابی به پیروزی از رقبای خود هستند و یک روش قدیمی آن است که از رقبای خود جاسوسی کنید. از لحاظ تکنیکی، جزء زیرمجموعه تحقیقات بازار است قصد ما جاسوسی از شرکت نیست ما به دنبال استراتژی های تحقیقات بازاریابی که قانونی هستند می باشیم .

هوش رقابتی به شما اجازه می دهد:

  • تجزیه و تحلیل زمینه هایی که رقبا بهتر از شما هستند، در نتیجه شما می توانید استراتژی هایی برای رسیدن یا پیشی گرفتن از آنها در این زمینه ها طراحی کنید.
  • مشخص کردن زمینه هایی که شما بهتر از رقبای خود می باشید، بنابراین شما می توانید بر آن مزایا تکیه کنید.
  • ایجاد یک معیار برای اندازه گیری اثربخشی تلاش های بازاریابی خود
  • به دست آوردن دیدگاه با ارزش در مورد جایگاه شرکت شما در صنعت
article_image_one_456.jpg

زمانیکه شما به دنبال بدست آوردن مزایا از رقبای خود هستید تکنولوژی همانند دوست به شما کمک خواهد کرد. با فناوری کنونی و دستیابی به اینترنت، راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید با هزینه کم (یا بدون هزینه) انجام دهید. در اینجا 5 پیشنهاد ذکر شده است:

1- مکالمات آنها را گوش کنید.

این به آن معنی نیست که شما تلفن های آنها را شنود کنید یا کامپیوترهای آنها را هک نمایید. ما در حال صحبت در مورد مکالمات عمومی آنها هستیم. رقبای خود را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. توییتر و فیسبوک یک فرصت عالی در اختیار شما قرار می دهند تا شما پیگیر صحبت های رقبای خود با مشتریان شان باشید. شما می توانید یاد بگیرید چه چیزهایی را مشتریان در مورد برند آنها دوست دارند یا ندارند. شما ممکن است اطلاع داشته باشید که ابزارهای متعددی وجود دارد که می توانید برای نظارت بر شبکه های اجتماعی خود و رقبا از آنها استفاده کنید. شما باید در وبلاگ ها، خبرنامه ها و ایمیل لیست های رقبای خود عضو شوید. در نتیجه شما می توانید متوجّه شوید که آنها چگونه مشتریان مورد نظر خود را هدف گذاری می کنند و همچنین در مورد راه اندازی محصول جدید و کمپین تبلیغات آنها اطلاع پیدا خواهید کرد. به برخی از انجمن ها و گروه های ذینفع که آنها عضو هستند ملحق شوید این کار ممکن است به شما دیدگاهی در مورد فعالیت های ارتباطی، مشارکت اجتماعی و موضع آنها در مورد مسائل مهم مربوط به صنعت بدهد.

2- بر محتوا و عملکرد سایت آنها نظارت داشته باشید.

بدون تردید، وبسایت اولین چیزی است که برای انجام تحقیقات آنلاین در مورد رقبای خود به سراغ آن می روید امّا نظارت وبسایت فقط شامل چک کردن ظاهر سایت، حسی که به شما القا می کند و خواندن صفحات "درباره ما" نیست. مرور دقیق وبسایت می تواند اطلاعاتی در مورد پیشینه رقیب، ترتیب محصولات و خدمات، فرهنگ، بازار هدف و خیلی بیشتر از اینها در اختیار شما قرار دهد. شما نباید فقط به محتوا توجه کنید. اگر شما بر عناصر مشخصی از وبسایت نظارت داشته باشید می توانید به اطلاعات مهمتری دستیابی پیدا کنید. بررسی دقیق تر کلمات کلیدی رقیب مکان خوبی برای آغاز است. سایت هایی مانند Open Site Explorer به شما اجازه می دهد تا به لینک دهنده های رقبای خود نظارت داشته باشید و Alexa که یکی از بهترین ابزار رتبه بندی وب است که منبع منتشر کردن اطلاعات در مورد رتبه بندی سایت ها برای دهه ها بوده است. ابزار های بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که می توانند برای نظارت بر وبسایت به شما کمک کنند ، بسیاری از آنها رایگان هستند یا نسخه های رایگان محدود دارند.

3- بر فعالیت های تبلیغاتی آنها نظارت داشته باشید.

ابزارهای زیادی برای کنترل تبلیغات خود و همچنین رقبا وجود دارد. به عنوان مثال، MixRank به شما اجازه می دهد که ترکیبی از روش های تبلیغاتی که شرکت استفاده می کند را ببینید. بدون نیاز به ثبت نام، اطلاعات مختصری در مورد ظاهر و متن تبلیغ، تبلیغ کننده و آمار جمعیت شناسی در اختیار شما قرار می دهد و با ایجاد یک حساب کاربری می توانید به اطلاعات کاملی دستیابی پیدا کنید.

4- از یک ابزار رتبه بندی برای مقایسه عملکرد آنها با خودتان استفاده کنید.

ابزار رایگان HubSpot که رتبه دهنده بازاریابی نامیده می شود سایت ها را در زمینه های مختلف مانند وبلاگ، شبکه های اجتماعی، بهینه سازی موتور جستجوو... ارزیابی می کند و سپس یک نمره کلی می دهد. این یک ابزار دستی است که به شما کمک می کند تا متوجّه شوید که چه کارهایی که رقبای شما انجام می دهند درست یا نادرست است. اگر برای شما واقعاً مهم است و می توانید در این زمینه پول خرج کنید Simply Measured را امتحان کنید ابزاری است که همه ابزارها را برای یکی شدن با هم ترکیب می کند و تحلیل های دقیقی از تأثیرگذاران ، برندها، روندها، ترافیک، تغییرات، رقبا و اطلاعات بیشتر ارائه می دهد.

5- برای هشدارهای گوگل ثبت نام کنید.

این یک روش آسان، راحت و رایگان است که هر زمان برند رقیب شما به صورت آنلاین نام برده شود به شما هشدار می دهد. Google Alert اخبار، وبلاگ ها ، ویدئو، بحث ها و کتاب ها را بررسی می کند. به راحتی به صفحه Google Alerts بروید، سوال های مورد نظر خود را با ذکر نام شرکت وارد نمایید و همچنین انتخاب کنید که نتایج هر چند وقت یکبار برای شما ارسال شوند. ابزارهای زیادی برای کنترل اشاره به برند در دسترس هستند اما Google Alerts یکی از محبوب ترین ها است.

فراموش نکنید که شما نسبت به این اطلاعات مسئول هستید.

ردیابی رقبا می تواند داده های مفید زیادی در اختیار شما قرار دهد، این وظیفه شما است که از اطلاعات به صورت عاقلانه و مسئولانه استفاده کنید. هشدار، هیچگاه از این اطلاعات برای مقلّد بودن استفاده نکنید. قطعاً راه هایی وجود دارد که شما بتوانید از نظر قانونی و اخلاقی اقتباس یا تقلید کنید. اگر متوجّه شدید که رقیب شما در زمینه ای موفق است به غیر از نیاز به فکرکردن در مورد مسائل کپی رایت و علامت تجاری، بسیار مهم است که شما برای حفظ منحصربفرد بودن کسب و کار خود تلاش کنید. همانطور که گفته شد، جاسوسی رقبا این اجازه را به شما می دهد تا با بهینه سازی استراتژی های رقابتی خود از داده های واقعی به جای حدس و گمان استفاده کنید. دانش قدرت است و این روزها شما به راحتی می توانید به دانشی که برای افزایش قدرت خود در بازار نیاز دارید دستیابی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت تهران

بیشتر بخوانید: طراحی سایت ارزان

بیشتر بخوانید: طراحی سایت حرفه ای

بیشتر بخوانید: طراحی سایت کرج

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شیراز

بیشتر بخوانید: طراحی سایت اصفهان


ن : sam
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399

همه ما در طول زندگی در حال مذاکره هستیم؛مذاکره با همکاران، همسر یا فرزندان. اگر تلاش می کنیم مشاجره ای را حل و فصل کنیم، درباره چیزی به توافق برسیم، یا برای رسیدن به سود چانه می زنیم، همه و همه در حال مذاکره هستیم. مذاکره مهارتی نیست که گهگاه برای رویداد های مهم به آن نیاز داشته باشید. مذاکره برای بدست آوردن آن چه در زندگی می خواهید لازم و ضروری است.

در اینجا 6 مهارت اصلی وجود دارد که همه باید برای داشتن یک مذاکره خوب از آنها پیروی کنیم :

1-آمادگی

در هر مذاکره باید در سه حوزه زیر آمادگی کسب کنید:

  • آمادگی درباره خودمان: آماده کردن خودمان یعنی بدانیم از زندگی چه می خواهیم. آمادگی باعث افزایش اعتماد به نفس خواهد شد و از این طریق از نقاط قوت و ضعف خود آگاه خواهیم شد و حتی باید بدانیم که برای آینده مان چه برنامه ریزی هایی داریم. همچنین باید خودمان را برای موقعیت های خاص در مذاکره آماده کنیم و این می تواند منوط بر آگاهی بر نیازهایمان باشد به طور مثال اگر صبح های زود خیلی سرحال نیستیم، هرگز ملاقات های مهم را ساعت 7 صبح برنامه ریزی نکنیم.
  • آمادگی درباره دیگری: در میز مذاکره هرچه بیشتر از فرد روبه رویتان اطلاعات کافی داشته باشید می توانید راحت تر با او صمیمی شده و با اعتماد به نفس بیشتری با او مذاکره کنید.قبل از هر چیزی بهتر است محدوده اختیارات فردی که با او مذاکره خواهید کرد را بدانید، یعنی آگاه باشید که او قرار است تاییدیه ای را از بالادستانش بگیرد یا خودش تایید کننده است.
  • آمادگی درباره بازار: همواره سعی کنید اطلاعات به روز و کاملی از موضوعی که قرار است در مورد آن مذاکره کنید داشته باشید و همیشه سعی کنید آگاه ترین فرد در جلسه مذاکره درباره موضوع مورد نظر باشید.لازم است درباره مواردی که قرار است در جلسه مذاکره مطرح شوند، آگاهی کاملی داشته باشید. همچنین باید بدانید که این موارد برای طرف مقابل تا چه اندازه ارزش دارند. از پرسیدن سوالات مختلف نترسید. پرسیدن سوال نشان می دهد که به موضوع علاقه مندید و می خواهید بیشتر بدانید.همواره به فکر نکات تازه در صنعتی که در آن مشغول هستید، باشید. هرچه بیشتر درباره تجارتتان آگاهی داشته باشید، بیشتر به سودتان خواهد بود.
article_image_one_483.jpg

2- هدف گذاری و تعیین مرزها و محدودیت ها

این سوال ساده را قبل از مذاکره از خود بپرسید: " از این جلسه مذاکره چه می خواهم؟" این پاسخ می تواند خیلی خوب به شما کمک کند تا هدف گذاری خوبی داشته باشید. سعی کنید برای هر جلسه هدف های مناسب و معقول داسته باشید. پس از هدف گذاری باید بتوانید حد و مرز هایتان را مشخص کنید، یعنی تا چه زمانی حاضرید مذاکره را برای رسیدن به این هدف ها ادامه دهید و چه زمانی مذاکره را متوقف می کنید و جای دیگری سراغ فرد دیگری برای مذاکره می روید. به طور مثال هنگام جلسه ی مصاحبه شغلی ممکن است حداقل حقوق مورد نیاز، مرزی باشد که برای خود تعیین کرده اید. در صورتی که مرزی نداشته باشید، دیگران آن قدر از شما سوء استفاده می کنند که دیگر چیزی برای بخشیدن ندارید.

3- گوش بدهید

خیلی ها فکر می کنند که شنونده های خوبی هستند. اگر شما هم جزء این گروه هستید به جای مغرور بودن می توانید از نزدیکانتان سوال کنید که آیا واقعا شنونده ی خوبی هستید یا نه. گوش دادن یکی از مهم ترین مهارت ها در مذاکره است. قبل از مذاکره دقت کنید که می خواهید درباه ی چه مواردی اطلاعات کسب کنید. در طول جلسه ی مذاکره به دقت به حرف هایی که می شنوید گوش فرا دهید. تا جایی که می توانید اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کنید تا مذاکره ای موفق داشته باشید. عادت های اشتباه گوش دادن خود را شناسایی کنید. همیشه چیزی با ارزش در حرف های طرف مقابل وجود دارد.
چند توصیه برای بهتر گوش دادن؛ بی نظمی های اطرافتان را سروسامان بدهید. قبل از پاسخ دادن تا سه بشمارید تا سوالی را که شنیده اید خوب در ذهن تان تحلیلی کنید. آگاهی و حضورتان را از دست ندهید. بخشی از روند گوش دادن به تعامل میان دو طرف باز می گردد. هنگامی که به حرف های طرف مقابل گوش می دهید، اگر نکته ی مبهمی وجود دارد درباره اش سوال کنید. هرگز صحبت های کسی را که در حال پاسخ دادن به سوالات شماست قطع نکنید.

4- واضح وشفاف باشید

در آن چه که به زبان می آورید و آن چه انجام می دهید شفاف باشید. باید مطمئن باشید که رفتارهایتان، زبان بدن، لحن وکلامتان پیامی واحد را منتقل کنند. مذاکره کننده خوب کسی است که به سادگی با دیگران ارتباط برقرار می کند و احساس، رفتار و افکار دیگران را درک می کند. همیشه هدفتان را ازآن چه درباره اش حرف می زنید بدانید و حاشیه نروید. به تعهداتتان پایبند باشید. اگر قرار است با کسی ساعت 10 تماس بگیرید، حتما راس ساعت مقرر این کار را انجام بدهید. در ساعات شلوغ کاری معمولا خیلی با خودمان و دیگران شفاف و صریح نیستیم. هنگامی که چیزی به زبان می آورید، اما به طور دیگری عمل می کنید، باعث سردرگمی دیگران می شوید.

5- فشردن دکمه توقف

هرکسی دکمه توقفی دارد. این دکمه در ذهن ما قرار دارد و باعث می شود هنگام مذاکره از احساسات و هیجانات دور باقی بمانیم. برخی بیشتر از دیگران از این دکمه استفاده می کنند و برخی هرگز از آن استفاده نمی کنند. به شکل های مختلف می توان از این دکمه استفاده کرد؛ چند دقیقه استراحت در حین مذاکره ای پرهیجان یا لحظه ای سکوت ، هنگامی که با نظر کسی موافق نیستید. هنگامی که در جلسه ی مذاکره از دکمه توقف استفاده می کنید، از به زبان آوردن مواردی که بعداً ممکن است باعث تاسف تان شود خودداری می کنید. هرگز اجازه ندهید احساسات و هیجانات کنترل رفتارهایتان را در اختیار بگیرند. اگر به نظر می رسد که مذاکره ای به نتیجه نمی رسد و به بن بست رسیده است، می توانید از دکمه توقف برای فکر کردن و رسیدن به راه حل استفاده کنید. به جای درخواست های غیر منطقی یا عصبانیت در چنین مواقعی، به خودتان استراحت بدهید و جلسه ی مذاکره را مدتی بعد پیگیری کنید.

6- توافق یا توقف

گاهی با وجود این که دو طرف درباره ی موارد مهم موافق هستند، به نظر می رسد رسیدن به توافق نهایی مشکل است. گاهی دلیل این اتفاق این است که فردی در جلسه مذاکره مشکل سازی می کند. برای رهایی از مشکلاتی این چنینی نیز به فشردن دکمه توقف نیاز دارید. تا جایی که مشکل ایجاد نمی کند، جلسات مذاکره را قطع کنید و اجازه بدهید همه استراحت کنند. گاهی مذاکرات به دلیل تاکتیک های طرف مقابل متوقف می شود. این تاکتیک ها می توانند هدفی مثل تغییر نظرات یا بررسی مساله توسط فرد بالادستی که در جلسه حضور ندارد را دنبال کنند. هنگامی که با برخورد هایی این چنینی مواجه می شوید، بهتر است شما هم دکمه توقف مذاکرات را فشار دهید. در این مواقع تاکتیک های طرف مقابل را بررسی کنید و هنگامی که دوباره به مذاکره باز می گردید، سوالاتی روشنگر را از آن ها بپرسید.
به توافق رسیدن همیشه روندی ساده و بی دردسر نیست. گاهی لازم است با کسی سروکله بزنید که نگران چیزی است یا از رئیس اش می ترسد که مبادا او توافق بدست آمده را قبول نکند. دوباره می توانید سوال هایی بپرسید که مشکلات موجود را برایتان روشن کند و به این فرد کمک کنید برای این مشکلات راه حل هایی مناسب پیدا کند. مذاکره کننده خوب کسی است که به طرف مقابل کمک کند تمامی مزایای پیشنهادش را متوجه شود و به او کمک کند این پیشنهاد را به شکل کاملی برای هر کسی که لازم است دوباره مطرح کند.

پا نوشت:

طراحی سایت صرافی   ،  طراحی سایت تبریز  ،   طراحی سایت املاک   ، طراحی سایت پوشاک ،  طراحی سایت خودرو

طراحی سایت ترکیه ،  طراحی سایت ارومیه  ،   طراحی سایت گرگان   ، طراحی سایت همدان ، طراحی سایت اراک ،

 طراحی سایت صرافی


ن : sam
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399

اگر بخواهیم یک دلیل برای وجود بازاریابی محتوا ارائه کنیم، آن جلب توجه است. افراد و شرکت هایی که به بازاریابی محتوا می پردازند، انرژی و زمان زیادی صرف می کنند تا مطمئن شوند محتوایی که ارائه می کنند خلاق و گیراست و بین مردم به اشتراک گذاشته شده و همه جا پخش می شود.

مراجعه کنندگان می خواهند «ببینند» چه چیزی برای گفتن دارید، نه اینکه بخوانند. هر بار که ایده ای جدید برای یک مطلب داشتید، ابتدا فکر کنید چطور می توانید آن را به صورت تصویری ارائه کنید. با توجه به تغییرات مداوم در الگوریتم های موتورهای جستجو، ناپایداری وفاداری مخاطبان هدف، تغییر در میزان محبوبیت دستگاه ها و موارد دیگر، بازاریابی محتوا به یک مسابقه بزرگ تبدیل شده که هر کس سعی دارد از دیگران عقب نماند. مسابقه ای که به این زودی ها پایانی ندارد. به منظور اطمینان از اینکه بهترین تلاش ممکن را در این زمینه انجام می دهید، در اینجا 10 پیشنهاد ارائه کرده ایم که می تواند به بازاریابان محتوا کمک کند تا در این مسابقه پا به پای تغییرات و تحولات پیش بروند.

1- به مشتریان احترام بگذارید

مشتری برگزیده هفته را با ارائه تصویر و داستان شخصی او معرفی کنید. این کار را ادامه دهید تا بازدیدکنندگان صرفا برای باخبر شدن از داستان بعدی هم که شده به سایت یا صفحات شما مراجعه کنند.

article_image_one_490.jpg

2- به نسل جوان توجه کنید

این نسل همان نسلی هستند که کاملا با یکدیگر در ارتباطند، افراد 18 تا 34 ساله ای که در حال حاضر مسئول 500 میلیارد دلاری هستند که سالانه برای اینترنت پرداخت می شود و تنها چند سال دیگر 75 درصد نیروی کار را تشکیل می دهند. این موارد تعدادی از مشخصه های این گروه است که بهتر است در استراتژی های بازاریابی شما به آنها دقت شود:

  • تمام وقت با یکدیگر در ارتباط هستند.
  • از روش های سنتی که کسب و کارها سعی دارند به آنها دسترسی داشته باشند، جدا هستند؛ حتی اگر از طریق بازاریابی محتوا باشد.
  • برای پیشنهاد و مشورت به دوستان شان اعتماد می کنند.
  • نمی خواهند «وادار» به انجام کاری شوند.
  • برای اینکه مطلبی را بخوانند و به اشتراک بگذارند، به دلیل نیاز دارند؛ اینکه برایشان جالب باشد، سرگرم شوند، از آنها خواسته شده باشد که مشارکت کنند، نکات دقیق و ظریف و همچنین اعتبار، اصالت و مسئولیت اجتماعی را در آن ببینند.

3- به شکلی منحصر به فرد روی برند خود متمرکز شوید

نسل کنونی و آینده بازار هدف شما به دنبال حقیقت است، نه جلوه و ظاهر. می خواهند بدانند چه کسی هستید و از چه کسی خرید می کنند. می خواهند افراد پشت پرده این برند را بشناسند. این بخش عمده ای از تلاش برای ایجاد رابطه با مشتریان است که اکثر بازاریابان محتوا از آن آگاه هستند اما بهبود و ارتقای این بخش از فعالیت شما بسیار مهم است.
ویدئوها، تصاویر و داستان های شخصی جالبی که به تیم شما مربوط باشند، به مرور زمان اهمیت پیدا می کنند.

4- یک جنبش و حرکت همگانی داشته باشید

میزان فروش کفش های تولید شده شرکت Toms به شدت افزایش یافته، دلیلش هم جنبشی است که این شرکت راه اندازی کره است: همه افراد محروم در سراسر جهان کفش به پا داشته باشند. این شرکت به ازای هر جفت کفشی که می فروشد یک جفت کفش به مردم محروم هدیه می دهد. مشتری امروز دیگر نگران قیمت کفش خود نیست، ارزش اینکه بخشی از یک جنبش همگانی باشد به همان اندازه اهمیت دارد.

5- امکان مشاهده و خواندن آسان

آسان خواندن، معانی بسیاری دارد اما اینکه مردم بتوانند محتوایی را که ارائه کرده اید، روی هر دستگاهی دریافت و مشاهده کنند، بسیار اهمیت دارد. تهیه یک استراتژی که ابتدا به موبایل توجه کند، باید همین الان اجرا شود. طراحی استراتژی محتوا باید ابتدا به دستگاه های همراه و موبایل بپردازد و سپس می توان موارد بیشتری را برای رایانه های شخصی در نظر گرفت، البته با این تصور که استفاده از رایانه کمتر خواهد شد.

6- ارسال مداوم دعوتنامه برای مشارکت

سعی کنید تا حدی که می توانید به طور مداوم مسابقات و نظرسنجی های مختلف برگزار کنید؛ از بازدیدکنندگان تان بخواهید در مورد طراحی لوگوی جدیدتان رأی بدهند، نظرسنجی هایی پخش کنید که پرسش هایی مفهومی داشته و این احساس را به مردم بدهد که نظرشان ارزش دارد. برای مثال یک شرکت تولید نوشیدنی از بازدیدکنندگان خود دعوت کرد تا تصاویری از عجیب ترین فروشگاه ها بفرستند و فرد برنده نیز باید در یکی از تبلیغات شرکت حاضر شود.

7- به جای متن، بیشتر از عناصر نمایی و تصویری استفاده کنید

مراجعه کنندگان می خواهند «ببینند» چه چیزی برای گفتن دارید، نه اینکه بخوانند. هر بار که ایده ای جدید برای یک مطلب داشتید، ابتدا فکر کنید چطور می توانید آن را به صورت تصویری ارائه کنید؛ مانند استفاده از ویدئو، فایل صوتی، اینفوگرافی، عکس و ...

8- برنامه ای به منظور تهیه ایده هایی برای محتوای برند خود داشته باشید

همیشه باید پرونده ای پر از ایده های مختلف برای محتوای برند خود داشته باشید و همه اعضای تیم شما نیز باید در این کار شرکت کنند. به مشتریان کنونی و مشتریان بالقوه خود گوش دهید، سوال های احتمالی شان را حدس بزنید. سعی کنید همیشه حداقل 50 سوال را آماده داشته باشید. اگر این کار را انجام دهید هرگز برای یافتن ایده ای برای محتوای بعدی خود نیاز به جستجو نخواهید داشت.

9- به آن دسته از تبلیغات محتوا توجه کنید که بتوانید ایمیل مشتریان را به دست آورید

اکثر اوقات میزان بازدید و مراجعه به سایت، وبلاگ و صفحات شما در شبکه های اجتماعی توسط فردی غیر از شما کنترل می شوند؛ مثل یک موتور جستجو یا اشتراک گذاری بین افراد. لازم است مقداری کنترل روی توزیع و انتشار مطالب خود داشته باشید. یکی از راه های موجود برای این کار ایجاد یک پایگاه ایمیلی است که همواره گسترده تر می شود. به بازدیدکنندگان خود فرصت های متعددی بدهید تا آدرس ایمیل خود را در سیستم ثبت کنند. اکنون می توانید در انتخاب عنوان ایمیل ها، خلاقیت به خرج دهید، طوری که حتما آن را باز کنند. دکمه ای برای به اشتراک گذاشتن آن نیز داخل ایمیل قرار دهید.

10-ترکیبی از روانشناسی فروش و علم عصب شناسی را به کار ببرید

درصد عملیات خرید، احساسی است و تنها 15 درصد آن منطقی است. به تحقیقاتی که امروزه در عصب شناسی انجام می شود دقت کنید؛ تحقیقاتی که نشان می دهند کدام بخش از مغز بر اثر چه چیزی تحریک می شود. امروزه رابطه تنگاتنگی بین روانشناسی و عصب شناسی وجود دارد که استفاده از آن در روش های بازاریابی محتوا یک استراتژی فوق العاده است.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی  را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت  پیام آوا را برای این کار نگاه کنید.

 

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب  طراحی سایت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات  طراحی سایت تهران  را به شما عرضه می کند. همچنین  طراحی اپلیکیشن  موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل  را با ما تجربه کنید.

تبلیغات درون متنی

پا نوشت

طراحی سایت ،  طراحی سایت اصفهان ، طراحی سایت شیراز ، طراحی سایت رشت ، طراحی سایت کرج ، طراحی سایت مشهد ، طراحی سایت یزد


ن : sam
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399

می توان گفت مهمترین ویژگی برای به کار گرفتن استراتژی درست در زمان رکود، شناخت مشتری است. باید بدانید که آنها چگونه می اندیشند و چگونه رفتار می کنند. همچنین باید بدانید که وضعیت اقتصادی فعلی چگونه بر مشتری های شما تاثیر گذاشته است. برای مثال اگر کالایی می فروشید که طبقه مرفه جامعه مشتری شما هستند، واکنش مشتری های شما نسبت به رکود اقتصادی با واکنش طبقات پایین تر متفاوت خواهد بود.

می توان از این پنج استراتژی در زمان رکود برای مقابله و عبور از آن استفاده نمود.

1- تحقیقات روی مشتری:

به جای اینکه بودجه خود را صرف تحقیقات بازار کنید، به این احتیاج دارید که بفهمید مشتری ها در دوران رکود چگونه ارزش های خود را بازتعریف می کنند و به رکود پاسخ می دهند. برای مثال کشش قیمتی تغییر می کند، یعنی اگر قبلا افزایش ده درصدی قیمت تاثیر چندانی بر میزان فروش نمی گذاشت اما اکنون ممکن است کمی افزایش قیمت باعث شود تا مشتری ها به سرعت ناپدید شوند. همچنین مشتری ها در دوران رکود زمان بیشتری را صرف می کنند تا کالاهایی را بیابند که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردارند. آنها همچنین بیش از گذشته چانه زنی می کنند. عقب انداختن خرید، توجه بیشتر به حراج ها و کمتر خرید کردن از ویژگی های اصلی رفتار مصرف کنندگان در دوران رکود است.

article_image_one_477.jpg

2- تمرکز روی ارزش های خانوادگی:

وقتی دوران سخت اقتصاد فرا می رسد، جایگاه ارزش های خانوادگی برای مصرف کنندگان افزایش می یابد. به همین خاطر در این ایام معمولا آگهی هایی که مفاهیم فردگرایانه دارند جای خود را به آگهی هایی می دهند که صحنه هایی خانوادگی در آنها به چشم می خورد. جالب اینکه معمولا در دوران رکود میزان فروش کارت های تبریک، استفاده از تلفن و همچنین خرید لوازم منزل افزایش می یابد. به همین خاطر باید تلاش کنید تا محصول خود را به نوعی با ارزش های خانوادگی پیوند بزنید و به مصرف کنندگان نشان دهید که شما هم برای کانون خانواده ارزش قائلید.

3- حفظ هزینه های بازاریابی:

البته مهلک ترین اشتباه در دوران رکود، کاهش قابل توجه هزینه های بازاریابی است اما شیوه هوشمندانه این است در دورانی که بسیاری از رقبا توان پرداخت هزینه های بازاریابی را ندارند یا اینکه تمایلی به آن نشان نمی دهند، شما با بهره گرفتن از بازاریابی، سهم خود در بازار را افزایش دهید.حتی اگر می خواهید هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید باز هم بهتر است این کار را هوشمندانه انجام دهید. برای مثال اگر هر روز یک آگهی ۳۰ ثانیه ای از شما در تلویزیون پخش می شود، به جای اینکه روزهای پخش آگهی را تغییر دهید، بهتر است از زمان آن بکاهید و در عوض باز هم هر روز در تلویزیون دیده شوید.

4- تجدید نظر در پیش بینی ها:

دوران رکود فرا رسیده، ممکن است از شنیدن این حقیقت خوشحال نشوید. اما هر چه زودتر آن را بپذیرید، از شانس بیشتری برای عبور از روزهای سخت برخوردار خواهید بود. یکی از نخستین اقدامات پس از پذیرش ورود اقتصاد به رکود این خواهد بود که در پیش بینی های خود تجدید نظر کنید.بیشتر طرح های شما در مورد اینکه طی ماه های آینده چقدر فروش خواهید داشت دیگر کاربرد چندانی نخواهد داشت. قواعد بازار نیز به طور کلی تغییر می کند. در این دوران بهتر است وضعیت بازار در رکودهای سابق را مورد مطالعه قرار دهید تا تصویر بهتری از آنچه پیش رو دارید به دست آورید.

5- حمایت از توزیع کنندگان:

در دورانی که اطمینان چندانی به بازار وجود ندارد، هیچ کس دوست ندارد که انبارش مملو از کالاهای فروش نرفته باشد. به همین خاطر سعی کنید روابط خود با توزیع کنندگان را توسعه دهید تا آنها انگیزه بیشتری برای فروش محصولات شما داشته باشند. تغییر در قراردادها و در نظر گرفتن امتیازاتی برای توزیع کنندگان می تواند به عبور شما از روزهای سخت یاری رساند. توزیع کنندگان در این دوران با مشکلات پرشماری از جمله مشکل نقدینگی مواجه می شوند. پس تلاش کنید حسن نیت خود را به آنها نشان دهید.


ن : sam
ت : سه شنبه 11 شهريور 1399

الکس دجود ( کارشناس امنیت شاغل در هاستینگ جهانی LeaseWeb )، توضیح داده است که چرا امنیت در طراحی وب سایت، حائز اهمیت است و طراحان بایستی همیشه برای مقابله با خطرات موجود در اینترنت آماده باشند.

آنچه از شواهد و قرائن، مشخص است، تعدد روزافزون مجرمین سایبری (Hackers) است. این بدکاران، فضایی مناسب برای خود پدید آورده و از کارهای غیر قانونی خود اقدام به کسب درآمد و گذران زندگی می‌کنند. در حالی که برخی از آن‌ها تمرکز کاری خود را بر افراد و اشخاص حقیقی، قرار داده‌اند، گروه‌های زیادی نیز چشم انداز کاری خود را بسیار فراتر از این در نظر گرفته‌اند. این مجرمین سایبری، اهداف خود را بر شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ، تنظیم کرده‌اند. جایی که اطلاعات حفاظت شده و محرمانه شرکت‌ها، اطلاعات ورود و خروج، اسناد مالی و یا دیگر موارد مهم امنیتی سازمان‌ها رد و بدل می‌شود. در واقع آنان منطقه امنیتی حفاظت شده سازمان‌ها بر روی شبکه، که توسط نرم افزارهایی نیز مورد نظارت امنیتی قرار دارند، را مورد هجمه خود قرار می‌دهند.

www.ParsCms.com
 

همه روزه بر تعداد انواع مختلف تروجانها (Trojans) و بد افزارهای حرفه ای افزود می‌شود. این نرم افزارها به گونه ای طراحی شده‌اند که قابلیت عبور از فیلترهای ضد ویروس و بد افزار را داشته و سد پلت فرم‌های تعبیه شده توسط بانک‌ها، فروشگاه‌های آنلاین و درگاه‌های پرداخت را بشکنند. هدف اغلب این مهاجمین بر کاربران ویندوز قرار دارد. چرا که بیشترین تعداد کاربران خدمات آنلاین از این سیستم عامل استفاده می‌کنند. اما در عین حال، با افزایش سهم بازار کمپانی اپل در دنیا، توجهات بیشتری نیز به سوی آن جلب خواهد شد. در نتیجه می‌توان گفت؛ با افزایش فروش iPad و iPhone، دردسر جامعه حفاظت امنیت روز به روز بیشتر شده است.

 

هکرهای سیاسی

در این میان، شاهد افزایش تعداد حملات از سوی هکرهایی که با مقاصد سیاسی، به منظور از کار انداختن و سرقت اطلاعات وب‌سایت‌های مهم می‌پردازند، بوده‌ایم. موج فعالیت‌های اخیر با نام " hacktivitists"، از این دسته‌اند، که با هک کردن وب سایت سازمان‌های مختلف، موجبات درگیری و مشکلات زیادی را برای توسعه دهندگان وب، فراهم آورده‌اند. حملاتی که با استفاده از سیستم خودداری از ارائه خدمت (DDos) توسط hacktivists صورت می‌گیرد، وب سایت‌ها را با به‌کارگیری botnet و ارسال در خواست‌های پرتعداد به سرور و ایجاد ترافیک بی انتها، از دسترس کاربران خارج می‌کنند. در عین حال، در این روش با درخواست از کاربران برای دانلود یک botnet مجازی، آنان نیز به طور ناخواسته تبدیل به هکر بالقوه خواهند شد.

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی  را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت  پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. 

 

گام هایی در مسیر امنیت

بنابراین وظیفه توسعه دهندگان و طراحان وب سایت‌ها به منظور حفاظت از شبکه های ارتباطی آنلاین اصناف و شرکت‌ها چه خواهد بود؟

اولین مرحله حل مشکلات امنیتی از گذرگاه طراحی و توسعه وب سایت‌ها می‌گذرد. در صورتی که یک طراح و توسعه دهنده، نسبت به هر یک از موارد امنیتی بی توجه باشد، فرصتی را برای هکر های آینده فراهم آورده تا به سادگی اقدام به استخراج اطلاعات محرمانه از وب سایت نمایند. به منظور بر طرف شدن این مشکل، طراحان بایستی تمامی اسکریپت های را به درستی نوشته و سپس آزمایشات لازم را بر روی آن‌ها انجام دهند. به ویژه بخش‌هایی که با اطلاعات محرمانه سروکار دارد، بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد. در بسیاری از کشورها، در رابطه با حفاظت از امنیت اطلاعات پزشکی و مالی، قوانین الزام آوری به تصویب رسیده است.

استفاده از شناسنامه دیجیتال (Digital ID) از طرف‌های ارتباطی همراه با رمزنگاری SSL، می‌تواند سطح بالایی از امنیت را برای آنان به وجود آورد. بروز رسانی مداوم سیستم مدیریت محتوا CMS یا content management system، نیز از فاکتورهای مهم امنیتی، قلمداد می‌شود. توسعه دهندگان وب، بایستی خود را ملزم به افزایش دانش فردی نسبت به امنیت سیستم و پلت فرم‌ها بدانند. چرا که امنیت کاربران نهایی نیز، ارتباط مستقیمی با این موضوع دارد. طراحان وب، می‌توانند نقش مهمی به عنوان خط دفاعی محکم در جنگ برابر مجرمان سایبری، ایفا نموده و امنیت وب سایت را ارتقاء دهند.

 

مساعدت های عمومی

ارتباط با سازمان‌هایی که امکان نظارت بر فعالیت‌های غیر قانونی در وب را دارا هستند، از اهمیت زیادی برای طراحان صفحات وب برخوردار است. این کار به منظور اطلاع از اخبار و موارد امنیتی مهم، ضروری به نظر می‌رسد. Leaseweb، حمایت مالی از پروژه توسعه اجتماعی را بر عهد گرفته است. این پروژه از سازمان‌هایی که با نظارت و انتشار اخبار امنیتی، با جرایم سایبری مبارزه می‌کنند، حمایت می‌کند. این اخبار به منظور شناسایی نقاط ضعف سیستم‌ها در برابر حملات بالقوه هکرها و بر طرف کردن آن‌ها استفاده می‌شود. داشتن یک محیط هاستینگ امن برای کاربران، حقی طبیعی است و leaseweb از جمله شرکت‌های است که در به وجود آمدن فضایی این چنین، در تلاش است.

همیاری، عنصر اصلی و کلیدی پیروزی بر جرایم سایبری است. مادامی که سازمان‌ها در تلاشند، وب سایت‌هایی امن‌تر بسازند و شبکه های آنلاین بهتر پدید آورند، مبارزه با بد افزارها نیز از وظایفی است که در صورت اجرای صحیح، می‌تواند اینترنت را به فضایی بهتر برای کسب‌وکارها تبدیل کرده و شرکت‌ها و سازمان‌هایی که کار بر بستر اینترنت را انتخاب نموده‌اند از امنیت آن استفاده کنند. از این رو، وظیفه تمامی افرادی که امروز در صنعت IT فعال هستند، همکاری به منظور مدیریت هرچه بهتر ریسک‌ها و خطرات امنیتی است.

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب  طراحی سایت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات  طراحی سایت تهران  را به شما عرضه می کند. همچنین  طراحی اپلیکیشن  موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل  را با ما تجربه کنید.



ن : sam
ت : دوشنبه 23 تير 1399


مایک کاپتانویچ، موسس Reef Light Interactive در کار، برای خانواده و دوستان خود تجربیاتی ارزشمند به دست آورده است. او در اینجا 3 قانون طلایی خود را بیان می کند که آرزوی دانستن آنها را در گذشته دارد.

اغلب ما با این عبارت آشنایی داریم حساب کار را از حساب دوستی جدا کنید. برخی از ما به این مطلب توجهی نمی‌کنیم. متأسفانه من نیز یکی از این افراد هستم. همه می‌دانیم که نتیجه کار می‌تواند بسیار مطلوب و یا بسیار نامطلوب باشد و تأثیرات آن بر رابطه دوستی نیز در هر دو موقعیت می‌تواند بسیار شگرف باشد.

اگر شیر آب آشپزخانه من دچار مشکل شود، من با تماس از دوست لوله کش خود خواهم خوست این مشکل را رفع کند؛ و این لطفی ساده از طرف یک دوست به دوست دیگر است. اما وقتی صحبت از طراحی است، بحث متفاوتی در پیش است. درخواست‌ها با تعاریف و توصیفات طولانی همراه خواهد بود؛ لذا همکاری طولانی مدت می‌شود. در چند سال گذشته، موقعیت کار با دوستان و آشنایان برای من به وجود آمده است. می‌توان گفت؛ در تمامی این تجربیات ناموفق و سرخورده بوده‌ام. دوستان خوبی را از دست داده و یا ارتباط با آنان دچار مشکل شده است. در این رابطه همه سرزنش‌ها را متوجه خود و نه آن‌ها می‌دانم. بر اساس تجربیات شخصی من، 3 قانون طلایی در این رابطه وجود دارند. که من آرزوی دانستن آن‌ها را قبل از اتمام تجربیات داشتم.

 
www.ParsCms.com

1- ارتباطات را مدیریت کنید.

هیچ یک از ما تماس یک مشتری در شب تعطیل را بر نمی‌تابیم. در رابطه با زمان تعیین شده برای مکالمات کاری و مکالمات خصوصی با مشتریان با صراحت حرف بزنید. اگر شما در ساعات مابین 9 تا 5 بعد از ظهر کار می‌کنید، این زمان را به مشتری دی کنه کنید. هیچ استثنایی وجود ندارد. بدین معنا که وقتی با دوست خود در یک عصر شنبه زیبا به گردش رفته‌اید، در مورد پروژه های کاری خود صحبتی به زبان نخواهید آورد. همین طور وقتی به خانه‌ی دوست خود به شام دعوت شده‌اید، مسائل کاری را فراموش کنید. در صورتی که زنگ تلفن شما بعد از 9 شب به صدا درآمد و آن سوی خط دوست شما منتظر دانستن وضعیت پروژه کاری خود است، او در واقع در حال تخریب زندگی خصوصی شماست. از این پس مطمئن باشید شام با خانواده برای شما مفهومی نخواهد داشت. رویدادهای اجتماعی تبدیل دیگر برای شما رویدادهای اجتماعی نخواهند بود و زندگی شما ترکیبی نابهنجار از این دو خواهد شد.

 

2- استثناها را مدیریت کنید.

همان طور که با صراحت تمام با مشتریان خود صحبت می‌کنید، در صحبت با دوستان و آشنایان نیز از این قانون پیروی کنید. در صورتی که خواهان پایایی و سرپا ماندن رابطه خود با دوستتان هستید، از طفره رفتن حین موضوع خودداری کنید. در صورتی که به مشتری خود قول تغییر و تحولی ویژه در سفارش او را نمی‌دهید، این کار را در مقابل دوست خود نیز انجام ندهید. اگر شما در کنترل ارتباطی با مشتریان از خود راضی هستید و خود را در این زمینه توانا می‌بینید، فقط کافی است با دوستان، اعضای خانواده و آشنایان نیز به همان شکل عمل کنید.

 

3- از تعطیل کردن پروژه هراس نداشته باشید.

اگر خود را در موقعیتی می‌بینید که زمان بسته شدن پروژه به دلایل مختلف اعم از فنی و... فرارسیده است، موقعیت را غنیمت شمرده و فقط به خاطر اینکه طرف دیگر پروژه یک دوست است پروژه را ادامه ندهید و قبل از پایان یافتن دوستی خود، پروژه را متوقف کنید. خود را در معرض تحمل بارهای نامتعارف قرار ندهید. همان طور که با مشتریان برخورد می‌کنید، همان‌گونه که مبالغ را در قبال انجام خدمات از ایشان دریافت می‌کنید، دوستان را نیز بپرورید. کار بیشتر در قبال دستمزد کمتر به هیچ وجه شما را راضی نکرده و دوستان نیز به کیفیت کار شما پی نخواهند برد.

سه قانونی که در بالا آورده شد، حاصل تجارب شخصی من در زمینه کار برای دوستان و آشنایان است. دانستن آن‌ها قطعاً باعث نتایج بهتری برای همگان خواهد بود. حکایت ثواب و کباب حکایتی آشناست با بکار بستن این قوانین خود را در ورطه آن نیندازید. پس اگر می‌خواهید به دوستی خود و دوستان خود لطفی کرده باشید؛ ارتباطات را مدیریت کنید، استثناها را مدیریت کنید و بدانید چه وقت، زمان مناسب برای انجام چه کاری است.

1.      سئو سایت

2.      طراحی سایت فروشگاهی

3.      طراحی سایت تهران

4.      طراحی سایت

5.      طراحی وب سایت

6.      طراحی سایت شرکتی

سئو سایت

 

ن : sam
ت : دوشنبه 23 تير 1399


فرق نمیکند مشغول طراحی وبسایت های اینترنتی، پرتال های سازمانی، پورتال های تجارت الکترونیک یا فروشگاه های مجازی هستید یا از سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنید. اصول نگارش قرارداد در همه اینها یکی است.

این مقاله توسط یک وکیل حرفه ای نوشته نشده که تخصصی در طراحی وب برای وکلا داشته باشد، بلکه توسط مدیر یک شرکت توسعه وب موفق، که بدون اخذ مدرک وکالت یا صرف بودجه برای استخدام یک وکیل کارکشته، صرفا بر اساس تجربیات متعدد نگاشته شده است. اما در توصیف اینکه چرا این مقاله را نوشته ام، باید بگویم، عقد قرارداد، متضمن این است که به خوبی ، تعاریف سرویس گیرنده و توسعه دهنده، از پروژه مشخص باشد و طرفین بدانند که چه انتظاراتی از کل پروژه باید داشته باشند.

من در این مقاله در صدد آن هستم که یک محدوده ی مسئولیت ها که در اکثر توافق نامه های توسعه وب ثابت و تکرار شدنی است را تعریف کنم که صرفا بر اساس تجربه و دانش طراحی وب و صنعت توسعه نرم افزار به دست آورده ام. ممکن است، دیگران قراردادها و موافقت نامه های متفاوتی بنویسند ! این مقاله برای کمک به کسانی نوشته شده است که می خواهند بدانند که برای شروع نوشتن یک توافقنامه توسعه وب، باید از کجا شروع کنند. کافی است، 10 گام تنظیم قرارداد طراحی صفحات وب و توافقنامه توسعه نرم افزاری را تا پایان بخوانید. پس باید گفت : اجازه دهید به پایان 10 قدم برسید و سپس تصمیم بگیرید.

 
www.ParsCms.com

1- محدوده خدمات

ابتدا مهم ترین جنبه از کل پروژه را شروع کنید. دقیقا بنویسید که شما به عنوان توسعه دهنده نرم افزار، برای مشتری چه کاری انجام می دهید؟ فعلا به چند مورد عمومی اشاره می کنم :

• آیا شما مسئول طراحی و برنامه نویسی هستید؟

• وب سایت، چگونه و توسط، مسئول بازاریابی خواهد بود؟

• میزبانی وب سایت، زمانی که پروژه به اتمام رسید بر عهده چه کسی است؟

 

2- قیمت و پرداخت

اینجا جایی است که شما در صف مقابل با مشتری قرار دارید. باید تعیین کنید که دقیقا شیوه پرداخت به چه شکلی است؟ آیا قیمت پروژه دقیق و مشخص است یا به شکل ساعتی کار خواهد شد؟ آیا پرداخت ها یکجا و در نقطه عطف پروژه، یعنی زمان تحویل صورت خواهد پذیرفت یا به صورت قسطی و در اقساط مختلف، مبلغ اخذ خواهد شد. مستندات پرداخت و ردیابی هزینه ها چیست؟ آیا پرداخت با درصد معینی به عنوان پیش پرداخت آغاز خواهد شد و سپس طی یک چرخه ماهانه، صورت حساب ها صادر می گردد؟

 تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به   طراحی سایت   ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی  را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت  پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. 

3- مدت و فسخ

چه مدت طول خواهد کشید تا موضوع قرارداد تحویل شود؟ بازه زمانی اجرای قرارداد تا چه حد است و مجازات تاخیر در اجرا به چه شکلی خواهد بود؟ می توانند قرارداد خارج چه هستند؟ این موضوع بسیار مهم است، به خصوص در مورد توافقنامه های توسعه وب، با کارآفرینان و راه اندازی سایتی که مشمول ایده های بزرگ است. برخی از رئوس مطالب، ایده پردازی ها و برنامه ریزی برای گسترش درآمد و موفقیت کسب و کار، ممکن است هرگز به پایان نرسد. اما به عنوان توسعه دهنده، شما نیز دارای حق و حقوق خاصی هستید. آیا کد توسعه داده شده در اختیار شماست یا کارفرما؟ آیا می توانید کار را به پایان برده و مالکیت معنوی آن را از آن خود کنید؟ عوامل بسیاری، می توانند در این زمینه موثر باشند، اما باید هر دو سرویس گیرنده و توسعه دهنده را از این معضل که هرگز هرگز قادر به تکمیل پروژه و تحویل نباشد محافظت کرد و نجات داد و آرزوهای مشتری را در مقطعی از پروژه به پایان برد. بنابراین مدت زمان اجرا نیز باید مشخص و دقیق باشد.

 

4- مالکیت معنوی

یکی از جنبه هایی که نیاز به اشاره دارد، مالکیت معنوی پروژه است. به طور معمول مشتری می خواهد تمام مالکیت معنوی را از آن خود کند، از جمله کد منبع، تمام فایل های دیجیتال، اسناد و غیره. مالکیت معنوی بسیار مهم است، به ویژه در طراحی صفحات وب و پروژه های توسعه نرم افزارهای آنلاین.

 

5- اطلاعات محرمانه

بسیاری از مشتریان مایل هستند که تمام اطلاعات موجود در یک پروژه توسعه نرم افزاری به عنوان بسیار محرمانه رد و بدل شده و به هیچ وجه فاش نشود. این موضوع باید در هر قراردادی، با تعیین جریمه اشاره گردد و به حدی از اطلاعات که می تواند فاش شود، اشاره گردد. آیا توسعه دهنده ای که در حال کار کردن برای مشتری است می تواند در طول دوره اجرای پروژه، از برخی از اطلاعات استفاده نمایند. بسیاری از توسعه دهندگان از اطلاعات مشتریان کارفرما، به عنوان ابزار فروش برای نرم افزارهای خود استفاده می کنند! این موضوعی است که باید به آن اشاره گردد.باید اشاره شود که این اطلاعات تا چه زمانی محرمانه است؟

 

6- گارانتی و سلب مسئولیت

داشتن گارانتی در توسعه نرم افزار و در اکثر پروژه های وب، یک کار استاندارد است. به طور معمول 30 تا90 روز گارانتی پس از اتمام کار، برای حل مشکلات آتی در نظر گرفته می شود. در این فاز از پروژه است که جزئیات کوچک مانند دسترسی داشتن مشتری به سرور و به اشتباه پاک کردن فایل ها و ایجاد تغییرات ناخواسته پیش می آید. فکر می کنم از برچسب روی محصولاتی از قبیل مبلمان و تشک خرید الگو بگیرید. این برچسب ها می گویند که ضمانت نامه از درجه اعتبار ساقط است در صورتی که مثلا برچسب آنرا جدا کرده باشید. این همان چیزی است که شما می توانید در این زمینه استفاده نمایید. گارانتی را در شرایط خاص و شرایط با تکذیب نامه های خاص، تنظیم نمایید.

 

7- محدودیت مسئولیت

این بخش از قرارداد بسیار مهم و حیاتی است و در آن، توسعه دهنده صراحتا می گوید که در قبال هر گونه ضرر و زیان مربوط به هزینه های توسعه نرم افزار یا سایر زیان های اقتصادی، به شکل مستقیم یا غیر مستقیم هیچگونه مسئولیتی ندارد. برخی تجارب نشان می دهد که برخی از مشتریان موفقیت یا عدم موفقیت ایده آنلاین خود را از قبل توسعه دهنده می دانند! این در حالی است که فرد توسعه دهنده صرفا موظف به انجام تعهدات خود است، نه موفقیت یا عدم موفقیت ایده! این بند موجب می شود تا از مسائلی که در آینده پیش خواهد آمد و اگر ایده ای موفق نمی شود که مشتری فکر می کند مربوط به توسعه دهنده است، به ویژه در مواردی که توسعه دهنده کنترل آن را در دست ندارد، جلوگیری می کند. همچنین، در طول پروژه به خودی خود، اگر به هر دلیلی سوخت سرمایه به وجود آمد، این بند شما را به عنوان یک توسعه دهنده حفظ خواهد کرد.

 

8- ارتباط تجاری طرفین

اطمینان حاصل کنید که سرویس گیرنده و توسعه دهندگان درک صحیحی در موضوع رابطه تجاری شان دارند. آیا این رابطه یک همکاری توسعه نرم افزاری است؟ آیا این صرفا یک استخدام برنامه نویس برای توسعه نرم افزار است؟ آیا رابطه مشتری و فروشنده است؟ این بخش نیاز به پر رنگ کردن دارد تا مطمئن شویم که روابط تجاری، برای طرفین قابل درک است.

 

9- استخدام توسعه دهنده

بسیاری از توسعه دهندگان فکر می کنم هرگز در این مورد، نیاندیشیده اند، اما وجود داشته اند مواردی که مشتریان در بین اجرای پروژه، تصمیم به استخدام توسعه دهنده جدید، در طول یا پس از تکمیل پروژه می نمایند. البته این کار جنبه های منفی زیادی برای توسعه دهنده قبلی دارد. به همین دلیل است که اشاره به استخدام توسعه دهنده جدید، بسیار حیاتی است. باید مشخص گردد که اگر چنین اتفاقی افتاد، حوزه تعهدات توسعه دهنده قبلی تا کجاست.معمولا در قراردادها بین 2 تا 5 سال، این کار را ممنوع می کنند.

 

10- توافق نامه

این پایان سند است که اساسا باید گفت که کل سند و ویژگی های آن، تحت همین سند قرارداد قرار داشته و هیچ چیز پس از آن جایگزین نمی شود. در این بخش، نمایندگان مشتری و توسعه دهندگان و محل امضاء ایشان، علاوه بر تاریخ عقد قرارداد مورد اشاره قرار خواهد گرفت.

این 10 گام برای نوشتن یک قرارداد طراحی صفحات وب موفق و قرارداد توسعه نرم افزاری یا توافقنامه داخلی خواهد بود. این نوع قرارداد اطمینان خاطر به هر دو سرویس گیرنده و توسعه دهندگان می دهد و راه اعتماد به ادامه مسیر را هموار می کند.

برخی از مشتریان ممکن است تعجب کنند، هنگامی که با یک قرارداد با این تعداد صفحات مواجه می شوند ولی باید به ایشان توضیح داده شود که تنظیم چنین سندی لازم است، تا آنها را به عنوان یک مشتری و شما به عنوان یک توسعه دهنده محافظت کرده و در هیچ شرایطی، درگیری های ناخواسته ای بین طرفین پیش نیاید. البته اگر مشتری شما راضی به امضای چنین سندی نبد به شما توصیه می کنم که قرارداد دیگیر با ایشان نبندید، چرا که در دراز مدت شما را دچار چالش های بیشتری کرده و سودی از این پروژه عاید شما نمی شود.

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب  طراحی سایت ارزان  و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات  طراحی سایت تهران  را به شما عرضه می کند. همچنین  طراحی اپلیکیشن  موبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل  را با ما تجربه کنید.

تبلیغات درون متنی

 

ن : sam
ت : دوشنبه 23 تير 1399

لینک بیلدینگ یا لینک سازی در داخل سایت یکی از مهمترین اصول سئو سایت به حساب می آید. در نگاه حرفه ای سئو در سال ۲۰۲۰، سئو سایت به دو بخش عمده ومهم تقسیم می شود، یکی سئو در درون سایت شما و دیگری راهکارهای سئو در خارج از سایت. از سوی دیگر بر اساس تجربیات من یکی از مهمترین موضوعات سئو داخلی سایت ها رعایت کردن اصول ساختارمند در لینک بیلدینگ داخل سایت است که می تواند به شدت برای کسب رتبه های برتر در گوگل به سایت شما مفید باشد. در این مقاله نکاتی بسیار کاربردی برای لینک سازی داخلی یا همان لینک بیلدینگ را بیان می کنم.

لینک بیلدینگ

ویژگی های لینک بیلدینگ

یک لینک سازی کاملا اصولی باید برای خواننده متن شما مفید باشد، با انکرتکست های مرتبط همراه باشد و شما قصد داشته باشید در آن واژه رتبه خود در گوگل را بهبود ببخشید. برای مثال شما یک سایت فروش مبلمان دارید و می خواهید در واژه مبل راحتی در گوگل رتبه کسب کنید. بعد از آنکه یک صفحه با محتوای غنی و کاربردی درباره مبل راحتی نوشتید باید مقالاتی در این حیطه نیز در سایت خود منتشر کنید و واژه مبل راحتی را به صفحه فرود خود ارجاع دهید.

به طور کلی لینک بیلدینگ اصولی باید نگاهش به خواننده نهایی متن باشد. لینک های داخلی برای خواننده قرار داده می شوند تا در دل یک مطلب به یک مطلب دیگر انتقال داده شوند و کاربران نهایی شما از صفحات دیگر سایت شما نیز بازدید داشته باشند. این موضوع  چند کاربرد بسیار مفید دارد. اول اینکه خواننده می تواند با عمق بیشتری مطالب وبسایت شما را مطالعه کند و در نتیجه مدت زمان بیشتری را در سایت شما می گذراند. دوم اینکه از این طریق میزان ترافیک سایت شما و میزان کلیک شما افزایش خواهد یافت که یک موضوع مهم در نگاه گوگل برای رتبه بندی سایت ها به حساب می آید. سومین موضوع این است که اسپایدر های گوگل به راحتی می توانند در درون مطالب سایت شما بگردند و آنها را ایندکس کنند و در نهایت شما با ایجاد یک ساختار هرمی در لینک سازی داخلی می توانید به موتورهای جست و جو بگویید که کدامیک از صفحات شما مهمتر هستند وباید به آنها توجه بیشتری شود.

 نمونه ای از ساختار لینک سازی داخلی

در این تصویر همان گونه که مشاهده می کنید از صفحه اصلی سایت به تمامی صفحات می توان دسترسی پیدا کرد. در واقع قدرت لینک های سایت در میان تمام صفحات سایت تقسیم شده است. البته یک ساختار هرمی می تواند به صورت های متفاوتی اجرا شود و برای مثال از مطالب سطوح چهار به صفحات سطوح دو و یک نیز لینک سازی انجام می شود که به این نوع لینک سازی، لینک بیلدینگ به روش هرمی و تخت  گفته می شود.

لینک بیلدینگ

در ادامه به صورت موردی ویژگی های یک لینک سازی اصولی را برای شما شرح می دهم:

انکرتکست

انکر تکست در اصل یک عبارت کوتاه از چکیده مطلبی است که شما به آن لینک داده اید تا خواننده بتواند یک تصویر کلی از آن مطلب را در ذهن خود ایجاد کند. همچنین این انکر تکست باید در صفحات مختلف یکسان باشد و توصیه می شود برای هر صفحه تنها یک تا سه انکرتکست استفاده شود.

هدف لینک ها

هدف لینک سازی شما باید دو موضوع کاملا متفاوت را با هم مدیریت کند. هدف شما باید کسب رتبه برای آن واژه باشد تا گوگل بفهمد کدام صفحه به چه موضوعی می پردازد اما همزمان باید لینک سازی برای کاربران نهایی انجام شود تا آنها ترغیب شوند بر روی لینک ساخته شده کلیک کنند. این را بر اساس تجربه شخصی فهمیده ام که هر چه تعداد کیلیک ها بر روی لینک سازی داخلی سایت شما بیشتر باشد احتمال موفقیت شما برای کسب رتبه نیز برای آن واژه نیز بیشتر می شود.

کیفیت لینک سازی

لینک سازی شما باید با تمیز و بدون عیب و نقص انجام شود. اگر بعد از کیلیک بر روی لینک ساخته شده کاربر به صفحه ای با خطای ۴۰۴ روبرو شود هم از نظر برند وبسایت در ذهن مخاطب مشکلاتی ایجاد می شود و هم در سئو سایت شما مشکلاتی ایجاد خواهد شد. سعی کنید اگر یک انکرتکست را برای کسب رتبه بهتر در متن های مختلف استفاده می کنید این کار بیش از اندازه انجام نشود و ارتباط موضوعی با متن شما نیز حفظ شده باشد. در صورت تکرار بیش از اندازه یک لینک سازی در کل سایت ممکن است در بلند مدت وبسایت شما با جریمه های گوگل روبرو شود.

استفاده از این گونه لینک سازی ها که اغلب در فوتر یا هدر وبسایت مشاهده می شود کار خوبی نیست و از ایندکس شدن صفحات یا گرفتن رنگ خوب در موتور جستجوی گوگل جلوگیری می کند. همچنان که گوگل در جریمه کردن این گونه فعالیت ها سخت گیر است، در برگردندان تغییر وضعیت به حالت طبیعی نیز بسیار منعطف می باشد. کافیست که این لینک های تکراری را از صفحات سایت حذف کرده تا رفتار متفاوت گوگل را مشاهده کنید.

اهمیت صفحه لینک شده

اگر صفحه ای از صفحات وبسایت شما لینک های زیادی از سایت های معتبر دریافت کرده باشد باید به همان نسبت نیز در لینک سازی داخلی به این صفحه توجه شود. به طور کلی گرفتن بک لینک از سایت های معتبر رتبه صفحه مورد نظر را افزایش می دهد و لینک سازی داخلی کمک می کند دسترسی بهتری به آن صفحه وجود داشته باشد. بنابراین تعادل را در هر دو بخش لینک سازی داخلی و بک لینک سازی های خارجی رعایت کنید.

نکته پایانی

سئو سایت یک کار بسیار تخصصی است بنابراین پیشنهاد ما این است که برای سئو سایت خود از متخصصین این حوزه بهره بگیرید. شرکت طراحی سایت پیام آوا آماده ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی سایت، سئو سایت و تبلیغات گوگل به شما عزیزان است.

1.      طراحی سایت شرکتی

2.      طراحی سایت شرکتی

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت شرکتی

6.      طراحی سایت شرکتی

7.      طراحی سایت شرکتی

8.      طراحی سایت شرکتی

9.      طراحی سایت شرکتی

10.  طراحی سایت شرکتی

11.  طراحی سایت شرکتی


ن : sam
ت : سه شنبه 17 تير 1399

دیجیتال مارکتینگ یکی از مهمترین روش ها برای رشد و ارتقا بازار کسب و کارها به حساب می آید. اصطلاح دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی اشاره دارد که از ابزارهای دیجیتال برای تبلیغ و برندینگ محصول استفاده می کند. بر خلاف بازاریابی سنتی مشتریان و رضایت آنها هدف ابتدایی و نهایی فرایند بازاریابی دیجیتال محسوب می شود. تعامل پایدار با مشتریان بالقوه، ایجاد خلاقیت برای جذب حداکثری افراد، خلق محصولات جدید که نیازهای بازار را تامین می کند و ایجاد محصولاتی که مشکلات مردم را برطرف می کند از جمله موضوعاتی است که در بازاریابی دیجیتال مورد توجه قرار می گیرد.

دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش‌های مربوط به بازاریابی است که با استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی و اینترنت انجام می‌شود. کسب و کارها از کانال‌های دیجیتال مانند موتور‌های جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت‌های دیگر برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل استفاده می‌کنند.

دیجیتال مارکتینگ

مزایای دیجیتال مارکتینگ در مقابل بازاریابی سنتی

  • دسترسی سریع و آسان به مخاطب هدف

شناخت مخاطب نهایی، رده سنی آنها، فرهنگشان و خصوصیات روانی آنها از مهمترین مراحل بازاریابی به حساب می آید. شما باید پیامی را به مخاطب الغا کنید که خواست و نیاز او را برطرف می کند. دیجیتال مارکتینگ با ابزارهایی که در اختیار شما می‌گذارد کمک می‌کند ساده تر به مخاطب دسترسی پیدا کنید و پیام‎ها را به بهترین شکل ممکن در اختیارش قرار دهید.

  • در اختیار قرار دادن ابزارهای سنجش و اندازه گیری

بر خلاف روش های سنتی در بازاریابی دیجیتال شما می توانید بعد از اجرای هر کمپین تبلیغاتی میزان موفقیت روش های اجرا شده را به طور دقیق محاسبه کنید.

  •  قیمت مناسب

در مقایسه با شیوه های سنتی، هزینه ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار پایین تر است و بازگشت سرمایه بیشتری را هم در پی دارد.

  • امکانات متنوع تبلیغاتی

تنوع امکانات تبلیغاتی ابزارهای بازاریابی دیجیتال بسیار زیاد است و برای هر دسته از مخاطبان می‌توان پیام را به شیوه اثرگذار ارائه کرد.

  •  قابلیت بهبود سیستم در سریع ترین زمان ممکن

بهبود و ارتقای ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار ساده است و به همین دلیل به محض تغییر استراتژی می‌توان آن را بهبود و ارتقا داد.

 

پیش شرط های اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ

هر کمپین موفق دیجیتال مارکتینگ قطعا موارد زیر را به عنوان پیش شرط های اجرای کمپین خود در اختیار داشته است.
•    سایت و یا پورتال
•    قابلیت ارائه مقاله در قالب بلاگ پست
•    در اختیارداشتن صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی (لینداین، اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک)
•    کتاب های الکترونیک، اینفوگرافی، ویدیو
•    بروشور و کاتالوگ آنلاین
•    برندینگ و ابزارهای آن
•    ابزارهای ارتباط الکترونیک

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ پیاده سازی اصول بازاریابی سنتی بصورت آنلاین است.

 

ابزارها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال

 بازاریابی با استفاده از موتورهای جست و جو ( search Engine Marketing ) 

بازاریابی توسط موتورهای جستجو یا SEM مخفف شده عبارت انگلیسی  Search Engine Marketing است و به بازاریابی کسب و کار شما در موتورهای جستجویی مثل گوگل می‌پردازد و به افزایش فروش کمک می‌کند. بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM شامل دو بخش است : بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو (SEO) و تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو یا PPC که مخفف Pay Per Click است.در SEM با استفاده از تکنیک‏ های طراحی سایت و سئو سعی در بهبود جایگاه سایت مورد نظر دارند تا با ارتقا جایگاه سایت در نتایج جستجو و قرار گرفتن در صفحه اول  گوگل، کاربران سریع تر و راحت تر به سایت دسترسی داشته باشند. ترافیک ارگانیک و خریداری شده مهم‌ترین راهکارهای بازاریابی توسط موتورهای جستجو برای ارتقای سایت است.

 بازاریابی محتوا

در بازاریابی محتوا شما با تولید یک محتوای با کیفیت در حوزه تخصصی که فعالیت می کنید توجه مخاطب را به سایت و برند خود جلب می کنید. این موضوع باعث می شود که برند و نام سایت شما به عنوان یک مرجع علمی و تخصصی در حوزه ای خاص شناخته شود. به طور کلی بازاریابی محتوا در صورت تداوم یکی از مهمترین استراتژی های برندینگ نیز محسوب می شود. در اصل شما با تولید محتوای با کیفیت به مخاطب میفهمانید که در موضوعی خاص تخصص بالایی دارید و مشتریان می توانند با خیال راحت به تخصص شما اعتماد کنند.

 بازاریابی شبکه های اجتماعی ( Social Media Marketing )

شبکه های اجتماعی در یک دهه گذشته تعاملات بشری را تغییر داده اند، فیسبود، اینستاگرام، توییتر و شبکه های پیام رسانی مانند تلگرام و واتساپ باعث شده اند که ما از هر نقطه از این کره خاکی بتوانیم با جمعیت زیادی از مردم در سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنیم. تعامل مستقیم و پایدار با کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی امروز به یک هنر و تخصص تبدیل شده است و در نتیجه بسیاری از شرکت های بزرگ برای مدیریت این فضا پرسنلی مجزا استخدام می کنند. شما با استفاده از ابزار شبکه های اجتماعی ابتدا با تعاملی مستقیم با مشتریان نیازهای آنها را شناسایی می کنید، خدمات پس از فروش خود در این فضا توضیح می دهید، در خصوص تبلیغات منفی که علیه شما ایجاد شده است واکنش نشان می دهید و در نهایت با افزایش میزان کاربران و فالوئر های خود سعی می کنید برند خود و بازارتان را گسترش دهید.

بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای ( Inbounnd Marketing )

بازاریابی درونگرا از طریق ایجاد ارتباطات مفید، مرتبط و با کمک محتوای ارزشمند در راستای جذب هر چه بیشتر مشتریان تلاش می‌کند. بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای کاربران اینترنتی را به مشتریان وفادار شما تبدیل می‌کند، بنابراین ارزش دارد بر روی آن سرمایه گذاری کنید. این ابزار دیجیتال مارکتینگ ویژه کسب و کارهای آنلاین طراحی شده و تلاش می‌کند از طریق تهیه و ارائه محتوا به اعتماد سازی و جلب نظر مشتریان سرعت ببخشد. در مقابل بازاریابی درونگرا بازاریابی برون گرا قراردارد که بر شیوه های مستقیم بازاریابی آنلاین مثل خرید بنر سایت ها، لیست های ایمیلی تمرکز دارد. به عبارت ساده تر بازاریابی برونگرا آشکارا ماهیت تبلیغاتی دارد اما ماهیت تبلیغاتی بازاریابی درونگرا در نگاه اول چندان قابل تشخیص نیست. تولید و توزیع محتوا، بازاریابی چرخه عمر و شخصی سازی موضوعاتی است که در Inbound Marketing مطرح است و به جذب مخاطب و وفادارسازی مشتری کمک می‌کند.

تبلیغات بر اساس کلیک ( PPC )

در این شیوه از تبلیغات دیجیتال ابتدا با پرداخت هزینه اولیه اعتباری در حساب کاربری شما ایجاد می شود و بعد از آن به ازای هر کلیک از اعتبار شما کم می شود تا این اعتبار به پایان برسد. بزرگترین مجری تبلیغات کلیکی در حال حاضر گوگل است و با نام تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز شناخته می شود. در چنین تبلیغاتی شما در کمپین تبلیغاتی خود در کلمه ای خاص در صفحه اول گوگل نمایش داده می شوید و به ازای هر کیلیک از اعتبار شما کاسته می شود تا در نهایت از نتایج حذف می شوید. تبلیغات کیلیکی بسیار هدفمند و پر ثمر هستند و شما در ازای جذب مخاطب پول پرداخت می کنید.

کمپین تبلیغات بنری ( Banner Advertising )

امروز در هر صنعتی سایت هایی هستند که برند محسوب می شوند و در نتیجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب می کنند. همچنین سایت های خبری به طور عمومی در تمام دنیا سایت های پر مخاطبی هستند. در تبلیغات بنری شما برای مدت زمانی مشخص لینک سایت خود را در بالای صفحات سایت های دیگر به نمایش می گذارید. مبلغ پرداختی برای هر سایت به میزان بازدید های روزانه آن سایت بستگی دارد و در نتیجه سایت های خبرگزاری بزرگ مانند خبرگزاری ایسنا، ایرنا، فارس و … برای نمایش بنر تبلیغاتی شما هزینه های بیشتری نسبت به دیگر سایت ها دریافت می کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ (  Influencer Marketing ) 

با ایجاد بستر شبکه های اجتماعی در ده سال گذشته با پدیده با نام اینفلوئنسرها و سلبریتی ها روبرو شده ایم. افراد مشهوری که در فضای مجازی تعداد فالوئر های زیادی دارند و در نتیجه تاثیر پیام انها بسیار بیشتر از دیگران است. این موضوع در یکی دو سال گذشته با قدرتی که شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام به این افراد داده است به شدت رشد کرده و در نتیجه بسیاری از شرکت های از این موضوع به عنوان یک فرصت تبلیغاتی بهره می گیریند. برای مثال شما برای معرفی برند جدید خود در صنعت پوشاک می توانید با صرف مبالغی به افراد مشهور در فضای مجازی از انها بخواهید که برای برند شما تبلیغ کنند. این مبالغ برای پست ها و مطالب منتشر شده در یک بازه زمانی مشخص تعیین می شود و گاهی کمپین های ویدئو مارکتینگ به صورت آنلاین نیز در این حوزه انجام می شود.

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ ( Email Marketing )

بازاریابی ایمیلی یکی از شایع ترین نوع بازاریابی می باشد که با طراحی مناسب صفحه فرود سایت و ارسال منظم ایمیل به مشتریان می توانید مشتریان بالقوه بیشتری را به صورت وفادار نگه دارید و از اهداف آن می توان به معرفی برند به مشتریان، اطلاع رسانی مشتریان از تازه ترین محصولات و خدمات، هنگامی که مشتریان وارد سایت شما می شوند و ایمیل شان را در اختیار شما قرار می دهند در واقع علاقه مندی خود را به سایت اعلام می دارند و حتی با ترک سایت با داشتن ایمیل می توانید آنها را به سایت خود برگردانید و حتی می توانید نتایج ایمیل های ارسالی را از مشتریان دریافت کرده و مطابق بازخورد مشتریان محصولات آینده خود را طراحی کنید. نکته مهمی که در بازاریابی ایمیلی باید رعایت شود این است که نباید هرگز  مزاحم حریم شخصی افراد بشوید و بصورت ناخواسته هر روز به بهانه های مختلف به آنها ایمیل ارسال کنید. هیچ کاربری این رفتار را نمی پسندد و با این کار فقط ارزش برند و خودتان را زیر سوال می برید. سعی کنید ایمیلها در بازه های زمانی مشخص شده و بصورت هدفمند فقط برای کاربرهایی که خودشان تمایلشان را برای دریافت ایمیل های شما اعلام کرده اند و در خبرنامه سایت عضو شده اند بفرستید و همچنین قابلیت انصراف از خبرنامه را در انتهای آن قرار بدهید.

بازاریابی ویروسی ( viral Marketing )

بازاریابی ویروسی یکی از شیوه های بازاریابی دیجیتال است که با هدف افزایش سطح آگاهی از برند صورت می‌گیرد. در این شیوه بازاریابان در یک بازه زمانی مشخص یک پیام مناسب و جذاب را در فضای مجازی پخش می‌کنند. با گسترش شبکه های اجتماعی و استفاده مردم از آن ها و افزایش اهمیت رسانه های اجتماعی، تبلیغات به صورت دهان به دهان و به اشتراک گذاشتن رسانه های اجتماعی توسط افراد، اهمیت بالایی پیدا کرده است. استفاده از بازاریابی ویروسی و تولید رسانه های اجتماعی به گونه ای که باعث شود افراد مختلف جامعه بیشتر در مورد آن صحبت کنند و رسانه های اجتماعی شما را به اشتراک بگذارند در حال گسترش است و جز روش های بازاریابی دیجیتال محسوب می شود. یکی از مهم ترین مشخصات شبکه های اجتماعی رایگان بودن استفاده از آنها و همچنین محبوبیت آن ها برای میلیون ها کاربر در سراسر جهان می باشد. با استفاده از شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ می توان با ایجاد یک محتوای جذاب و کاربر پسند در بازه زمانی بسیار کوتاهی به میلیون ها کاربر دسترسی پیدا کرد و آنها را با محصول و خدمات آشنا کرد.

بازاریابی پیامکی ( SMS Advertising ) 

بازاریابی پیامکی از همان ابتدای فراگیر شدن تلفن های همراه وجود داشته و امروز تنها شکل آن کمی تغییر کرده است. هدفمندی چنین تبلیغاتی در سالهای گذشته بسیار پیشرفت داشته و شرکت هایی هستند که به صورت تخصصی در این حوزه خدمات منحصر به فردی ارائه می کنند. برای مثال دسته بندی شماره تلفن ها بر اساس مکان، سن، فرهنگ  باعث می شود که شما بازار خود را هدفمند انتخاب کنید.

سخن پایانی

بازاریابی دیجیتال نیاز به تخصص و درایت و مدیریت بر بستر یک زمان طولانی دارد. اجرای دقیق یک کمپین تبلیغاتی، تحلیل بازخوردهای آن، برطرف کردن نقاط ضعف کمپین و اجرای مجدد آن مسیری است که شما باید بارها و بارها طی کنید تا در فرآیند برندسازی به موفقیت دست یابید. بنابراین استخدام یک متخصص دیجیتال مارکتینگ اولین کاری است که شما نیاز دارید تا اصول اولیه را در شرکت شما پیاده سازی کند.

 1.      طراحی سایت شرکتی

2.      طراحی سایت شرکتی

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت شرکتی

6.      طراحی سایت شرکتی

7.      طراحی سایت شرکتی

8.      طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی
ن : sam
ت : سه شنبه 17 تير 1399

سئو تکنیکال به مجموعه اقداماتی بر روی سایت شما اشاره دارد که توسط کدنویسان حرفه ای و متخصص در جهت بهینه سازی کدهای داخلی سایت شما و بهبود رتبه در نتایج متورهای جست و جو انجام می شود. در این مقاله به زوایای مختلف اجرایی در یک پروژه سئو تکنیکال اشاره هایی می کنیم.

قبل از هر چیز بگذارید یک تعریف از سئو داشته باشیم. سئو به مجموعه فرآیندهایی اشاره دارد که در نهایت به افزایش ترافیک وبسایت به صورت ارگانیک منجر می شود. در ادبیات کلی کارشناسان سئو این حرفه به دو بخش کلی سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شود. بنابراین می توان سئو فنی را زیر مجموعه سئو داخلی در نظر گرفت که اقداماتی را سمت سرور و کدهای سایت انجام می دهد تا در نهایت سرعت سایت بهبود یابد و خزنده های گوگل را مجاب کند که وبسایت شما یک وبسایت موثر و غنی به حساب می آید. در میان سئو کاران توجه ویژه ای به محتوا و لینک سازی های داخلی و خارجی صورت می گیرد اما به هیچ عنوان نباید از موارد سئو تکنیکال برای موفقیت نهایی غافل شوید. سئو تکنیکال

مهمترین فاکتورهای سئو تکنیکال

 استفاده از SSL و HTTPS 

امنیت وبسایت مهمترین فاکتور سئو فنی است. حتی اگر هیچ موتور جست و جویی برای صاحب سایت مهم نباشد بازهم امنیت یک وبسایت یکی از مهمترین فاکتورها برای مخاطبان به حساب می آید. SSL  یا به تعبیری لایه سوکت های امن یک تکنولوژی جدید است که لینک های کدگذاری شده میان وب سرور و مرورگر کاربران نهایی ایجاد میکند. وبسایت هایی که ابتدای آدرس آنها HTTPS قرار گرفته است از پروتکلSSL در وبسایت خود استفاده کرده اند. این موضوع از سال ۲۰۱۴ برای سئو کاران درست زمانی که گوگل اعلام کرد انتظار دارد همه وبسایت ها از SSL استفاده کنند بیش از گذشته مهم شد و امروز تقریبا هر سایتی که به فکر رقابت برای دست یابی به رتبه های برتر گوگل هست باید این پرتکل امنیتی را رعایت کرده باشد.

موبایل فرندلی بودن سایت

نزدیک به ۶ سال است که گوشی های هوشمند تمام دنیای ما را تغییر داده اند. بهبود سرعت اینترنت تلفن های همراه و فراگیر شدن تبلت، گوشی هوشمند و دیگر تکنولوژی های اینترنت همراه باعث شده است که وبسایت ها ملزم شوند در هر وسیله ای نمایش واضح و شفافی به کاربران ارائه دهند. وبسایت های قدیمی ممکن بود در مانیتور کامپیوتر خانگی به درستی به نمایش درآید اما در تلفن همراه نوشته های آن از هم گسیخته شوند. چنین اتفاقی برای برند شما مانند یک سم محلک عمل می کند و چون وبسایت شما ریسپانسیو نیست، باید قید کسب رتبه برتر در گوگل را بزنید.

بهینه سازی سرعت سایت

  • استفاده از یک ارائه‌دهنده DNS سریع
  • کاهش درخوست‌های HTTP با استفاده از اسکریپت‌ها و افزونه‌های لازم
  • استفاده از استایل‌‌شیت CSS به جای چندین استایل‌شیت یا اینلاین CSS – کدهایی که به مروگر وب‌سایت می‌گوید سایت شما را چطور نمایش دهد
  • مطمئن شوید تصاویر شما بدون افت کیفیت کمترین حجم ممکن را داشته باشند.
  • فشرده‌سازی صفحات وب (می‌توانید از ابزاری به نام GZIP استفاده کنید).
  • کاهش و فشرده‌سازی کدهای سایت، کم کردن فضاهای غیرضروری، شکست خطوط یا تورفتگی‌ها در HTML، CSS و JavaScript

ساخت نقشه سایت یا سایت مپ

نقشه سایت یک فایل با فرمت XML است که به موتورهای جست و جو کمک می کند درک درستی از وبسایت شما داشته باشند. به عبارتی نقشه سایت به موتورهای جست و جو مکان هر صفحه را به طور دقیق معرفی می کند.

این فایل حاوی اطلاعات مفیدی از هر صفحه سایت است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • آخرین باری که روی یک صفحه تغییراتی اعمال شده است.
  • اولویت‌های سایت شما چیست.
  • هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی می‌شود.

سئو تکنیکال

فعال کردن قابلیت AMP برای نمایش بهتر در موبایل

AMP یک روش برای بهبود سرعت انتقال محتوا بر روی دستگاه های موبایل است. این قابلیت از طریق کدهای خاص به نام AMP HTML در گوگل پشتیبانی می شود. به طور کلی نسخه AMP صفحات وبسایت شما در سرورهای گوگل ایندکس می شود و با سرعت بیشتری بر روی دستگاه های موبایل بارگذاری می شود. این کار به وسیله نمایش خام محتوا و کدها به صورت متنی انجام می شود و با غیر فعال کردن نظرات، فرم ها و اسکریپت ها باعث می شود که سرعت بارگذاری صفحات وبسایت شما افزایش یابد.

 استفاده از اسکیما SCHEMA برای صفحات مختلف سایت

کد های اسکیما داده هایی ساختار یافته هستند که به شما با اضافه کردن این کدها به وبسایت خود به موتورهای جست و جو کمک می کنید درک بهتری از محتوای وبسایت شما داشته باشند. این قابلیت باعث می شود که نتایج بهتری به کاربران نهایی موتورهای جست وجو نمایش داده شود. برای مثال شما می توانید صفحات داخلی مشابه را با یک ساختار کدینگ مشابه به سرچ کنسول گوگل معرفی کنید تا گوگل بداند تیتر ها، عکس ها و متون در کجای صفحه قرار گرفته است.

 فایل ROBOTS.TXT

یکی از مهمترین بخش های سئو تکنیکال تنظیم فایل robots.txt به حساب می آید. فایل robots.txt در واقع یک نسخه متنی ساده هست که بر روی هاست شما آپلود می شود تا خزنده های موتورهای جست و جو از طریق آن بفهمند که کدام بخش های سایت شما را خزش کنند. برای نوشتن فایل robots.txt دستورات مشخصی وجود دارد و توصیه ما این است که تنظیم این فایل را به یک متخصص واگذار کنید.

بردکرامپ (Breadcrumb) یا نشانگر صفحات

یکی از جدیدترین موارد در چک لیست سئو تکنیکال مربوط به بردکرامب است. احتمالا بالای هر صفحه وب که وارد می‌شوید دیدید مسیر صفحه مشخص شده است. به عنوان مثال گوشی موبایل > سامسونگ > گلکسی S20. هر بخش از این آدرس دارای لینک است و نه‌تنها به کاربر می‌گوید که در کدام صفحه است، بلکه به موتورهای جستجو می‌گویند که سایت شما چه ساختاری دارد و چطور تجربه خوبی برای کاربر فراهم می‌کنید.

نکته پایانی

شرکت پیام آوا با ده سال تجربه در زمینه طراحی و سئو سایت تا موفقیت شما در رتبه های برتر گوگل در کنار شما خواهد بود. اگر وبسایت خود را طراحی کرده اید اما با مشکلاتی فنی در مدیریت آن روبرو هستید می توانید با یک تماس ساده از خدمات سئو و بهینه سازی وبسایت در شرکت پیام آوا بهره مند شوید و اگر هنوز برای خود سایتی طراحی نکرده اید پیشنهاد می کنم هر چه سریعتر برای حضور قدرتمند در فضای مجازی اقدام به طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کار خود کنید. ما منحصر به فرد ترین و خلاق ترین طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را به شما عرضه می کنیم.  پیام آوا حرفه ای ترین شرکت طراحی سایت تهران.

1.      طراحی سایت شرکتی

2.      طراحی سایت شرکتی

3.      طراحی سایت شرکتی

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت شرکتی

6.      طراحی سایت شرکتی

7.      طراحی سایت شرکتی

8.      طراحی سایت شرکتی

9.      طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی


ن : sam
ت : سه شنبه 17 تير 1399
   
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]